حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان:

مشارکت حداکثری و آگاهانه لازمه انتخابات است

مشارکت حداکثری و آگاهانه لازمه انتخابات است

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: مشارکت حداکثری همراه با امنیت، سلامت و رقابت لازمه انتخابات است.

قاسم صحرایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: اگر یک مسئله سرنوشت جامعه باشد اهمیت آن مشخص و برای مردم سرنوشت‌ساز است، انتخابات سرنوشت مردم است و مردم نباید نسبت به آن کم توجه باشند، مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت خود تأثیرگذار خواهند بود.

وی با اشاره به لزوم انتخاب نامزد شایسته و اصلح توسط مردم، افزود: مردم باید با انتخاب درست افراد اصلح و شایسته‌ای را انتخاب کنند که قدرت حل و پیگیری مشکلات کشور را داشته باشند زیرا مجلس قوی پیشرفت جامعه را در پی دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: موضوعات مختلف نباید وسیله‌ای برای ایجاد دودستگی و چنددستگی بین مردم قرار گیرد و در انتخابات باید وحدت ملی را در نظر بگیریم.

صحرایی بیان کرد: ما نباید از دشمنان نظام جمهوری اسلامی انتظار داشته باشیم در انتخابات که به نفع مردم و کشور است خیرخواه جامعه باشند، مردم ما با چشم باز در انتخاباتی که به سرنوشت خود و جامعه مربوط است مشارکت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: انتخابات خوب باید چهار راهبرد مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را دارا باشد و مشارکت حداکثری همراه با امنیت، سلامت و رقابت لازمه انتخابات است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از