حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون استاندار لرستان:

مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام است

مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام اسلامی است و یکی از کارهایی که مشارکت را بالا می‌برد خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، احسان یاوری ظهر امروز در شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی در سطح استان برای برگزاری انتخابات شکل گرفته همچنین برای دریافت و توزیع تعرفه تمهیدات لازم اندیشه شده است و مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

وی افزود: از زمان شروع تبلیغات نامزدها فضای تبلیغاتی سالمی در سراسر استان شکل گرفته است و هیچ مشکل امنیتی و نظامی نداریم همچنین در فضای عمومی استان یک آمادگی خوب برای برگزاری انتخابات حاکم است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: افرادی که مسئولیت مستقیم در انتخابات دارند حق ندارند هیچ مداخله‌ای در امر انتخابات داشته باشند، امیدواریم در انتخابات پیش‌رو میانگین مشارکت مردم استان از میانگین کشوری بیشتر باشد که نظر سنجی‌ها نیز گواه بر این موضوع است.

وی عنوان کرد: تمام ارکان جمهوری اسلامی باید در برگزاری انتخابات شرکت کنند و همه دستگاه‌ها باید ملزومات مورد نظر را انجام دهند تا انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.

یاوری بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام اسلامی است و یکی از کارهایی که مشارکت را بالا می‌برد خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به مردم است در همین راستا باید تمهیدات لازم انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از