حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:

۷۶ درصد منازل مسکونی روستاهای لرستان مقاوم‌سازی شد

۷۶ درصد منازل مسکونی روستاهای لرستان مقاوم‌سازی شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به مقاوم‌سازی ۷۶ درصد منازل مسکونی روستاهای لرستان گفت: تاکنون بیش از ۱۱۶ هزار مقاوم‌سازی انجام شده و این برنامه به صورت مستمر ادامه دارد.

پویا تابعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: آبادانی و توسعه در روستاهای لرستان یکی از مهم‌ترین اقدامات و اهدافی است که به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و هر ساله تعدادی پروژه در همین راستا اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در روستاها انجام می‌شود و از مطالبات اصلی اهالی روستا نیز می‌باشد، آسفالت معابر است که در نیمه اول امسال معابر ۱۵۰ روستای لرستان به وسعت ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت شد که برای این پروژه بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون‌ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که در سال جاری انجام شده، اجرای ۴۶ پروژه طرح هادی است که در روستاهای مختلف استان اجرا شده که اجرای این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون‌ ریال انجام شد که گامی در جهت آبادانی روستاها محسوب می‌شود.

تابعی با بیان اینکه ۷۶ درصد منازل مسکونی در روستاهای استان، مقاوم‌سازی شده است، گفت: در روستاهای استان ۱۵۳ هزار واحد منزل مسکونی وجود دارد که طی این سال‌ها در راستای مقاوم‌سازی منازل مسکونی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته به‌طوری که تاکنون بیش از ۱۱۶ هزار مقاوم‌سازی شده و این برنامه به صورت مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: یکی از خدماتی که به ساکنان روستاهای استان در دستور کار قرار گرفته، احداث منازل مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن است که ۶۰۰ واحد مسکونی در این زمینه ساخته تاکنون شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به ساکنان روستاهای استان به صورت مستمر ادامه دارد و تلاش می‌شود تا با مقاوم‌سازی، ساخت مسکن و اجرای پروژه‌های طرح هادی بتوانیم گامی بلند در راستای خدمت به این شهروندان برداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از