حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
به مناسبت هفته پژوهش؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، نمایشگاه علمی پژوهشی نخبگان و دانشجویان دانشگاه آیت‌الله بروجردی امروز به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) برپا شد.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهارداشت: افراد نخبه و توانمند، جوانانی‌اند که در حال مطالعه و پژوهش برای جبران کاستی‌ها هستند که کشور ما نیازمند آنهاست و امیدواریم بتوانیم بخشی از کاستی‌هایی که کشور ما دارد از طریق دانشگاه، موضوعات علمی، نخبگانی و پژوهشی که انجام می‌شود، مرتفع شود.

در ادامه مظاهری رئیس دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) گفت: در هفته اول آذرماه نمایشگاه هفته پژوهش برپا شد که در این نمایشگاه ۱۳ شرکت فناور، دانش بنیان و صنعتی شهرستان حضور دارند و دانشکده‌ها در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در قالب دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در این هفته ۳۰ کارگاه و نشسست تخصصی با حضور اساتید برگزار می‌شود و از پژوهشگران برتر دانشگاه و صنعت تقدیر خواهد شد که امید می‌رود این اقدام مسیری برای ارتباط بیشتر با صنعتگران و شرکت‌های تولیدی شهرستان و منطقه غرب کشور باشد و خدماتی را که دانشگاه در حوزه علمی و دانش‌بنیان دارد بتوانیم به محصول تجاری تبدیل کنیم و محصولات خود را به جامعه ارائه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از