حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

نهضت مردم فلسطین در امتداد نهضت عاشوراست

نهضت مردم فلسطین در امتداد نهضت عاشوراست

استاندار لرستان گفت: نهضتی که مردم فلسطین شروع کرده‌اند، در امتداد نهضت امام حسین (ع) و مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین ماندنی است.

به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زیویار امروز در اجتماع حمایت از مردم فلسطین که در خرم‌آباد برگزار شد اظهارداشت: مردم لرستان همانند گذشته که مدافع نهضت مقاومت بوده‌اند امروز نیز از نهضت مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت می‌کنند.

وی نهضت مردم فلسطین را در امتداد نهضت امام حسین (ع) دانست و افزود: همان‌گونه که حضرت زینب (س) فرمودند در کربلا چیزی جزء زیبایی ندیدم، امروز مقاومت و روحیه شهادت‌طلبی مردم غزه عین زیبایی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در عین زیبایی جان خود را فدای عدالت و شئونات انسانی کرد عنوان کرد: امروز نیز ملت فلسطین در ادامه راه نهضت عاشورا، جان خود را برای شان کشورشان فدا می‌کنند و در مقابل مردم مظلوم فلسطین، مشتی درنده‌خوی ظالم قرار دارند.

وی بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیست با محاسبات دنیوی، مردم فلسطین را قتل عام می‌کنند اما بدون شک در آینده اسمی از آنها نخواهد بود و پایانشان نابودی و مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین با افتخار ماندنی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از