حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
وحدت امت اسلامی تنها راه پیروزی فلسطین
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

وحدت امت اسلامی تنها راه پیروزی فلسطین

وحدت امت اسلامی تنها راه پیروزی مردم فلسطین است و مسلمانان باید این وحدت را سرلوحه خود قرار دهند تا پیروزی نهایی یعنی نابودی رژیم صهیونیستی محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره با راه‌های مختلف به دنبال تفرقه‌‌افکنی میان مسلمانان بوده‌ است و از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند تا بتواند به اهداف خود در منطقه برسد.

وحدت، یکپارچگی و اخوت اسلامی می‌تواند باعث ترس و عقب‌راندن دشمنان اسلام شود و مسلمانان باید با تقویت وحدت راه را بر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه ببندند.

مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین محور وحدت جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید با قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی و تقویت وحدت اسلامی شکست و نابودی این رژیم اشغالگر را رقم بزنند.

وحدت امت اسلامی تنها راه پیروزی مردم مظلوم فلسطین است و مسلمانان باید این وحدت را سرلوحه خود قرار دهند تا پیروزی نهایی یعنی نابودی رژیم جعلی صهیونیستی محقق شود.

 

پرچم غزه در مکان‌های مختلف نشانه وحدت و ظهور اسلام در دنیاست

حجت‌الاسلام مراد امیدی امام جمعه شهرستان سلسله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: هر دینی اصولی دارد و مسئله اساسی و اصولی دین اسلام مسئله وحدت است، وقتی وحدت بین تفکرات، اقوام و زبان‌های گوناگون ایجاد شد و محور قرار گرفت این محور جزو وظایف شخصی و اجتماعی می‌شود بنابراین در آن کوتاهی نمی‌کنیم.

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون دشمنان همواره قصد تفرقه‌‌افکنی داشته‌اند بنابراین مسلمانان باید مقاوم باشند، محور را خدا و دین اسلام را پایه کار قرار دهند و رو به جلو حرکت کنند و این کارگروهی وحدت آفرین است.

امام جمعه سلسله تصریح کرد: امروز پرچم غزه در مکان‌های مختلف نمایان می‌شود و پرچم غزه نشانه وحدت و ظهور اسلام در دنیاست.

 

لزوم یکپارچگی امت اسلامی در مقابل استکبار

حجت‌الاسلام محمد جمیاری استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: از چند سال پیش یهودیت و در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اینکه از یک‌دست بودن امت اسلامی جلوگیری کنند تفرقه‌ها و شیطنت‌هایی را انجام دادند و شیطنت‌هایی تحت عنوان جنگ‌های مذهبی را راه انداختند برای اینکه تفرقه ایجاد شود و گروه‌های انحرافی مانند داعش را به نام دین اسلام برای گسترش اسلام هراسی در بین جهانیان پرورش دهد.

وی افزود: دشمنان گروهی به نام داعش تشکیل دادند که سر مسلمانان را از بدن جدا می‌کردند و مردمی که در اروپا و کشورهای دیگر بودند وقتی این صحنه‌ها را می‌دیدند از اسلام هراس داشتند که با این اوصاف نه تنها به سوی اسلام نمی‌آمدند بلکه فرار می‌کردند که با تدبیر مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان توانستیم آن‌ها را شکست دهیم و از منطقه بیرون کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اسلام دین انسان دوستی و دلسوزی است و مسلمانان مشترکات بسیار زیادی مانند توحید، نبوت، پیامبر (ص) و قرآن واحد دارند.

وی بیان کرد: اگر کل امت اسلام یکپارچه شویم و در مقابل استکبار به‌ویژه رژیم صهیونیستی و هم دستانش یعنی آمریکا و انگلیس قرار بگیریم می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم و صدای دلسوزی دینمان را به سراسر جهان اعلام کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از