حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/11 شمسی | 2024/10/02 میلادی
وعده‌ صادق ۲ سرآغاز نصرالله
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

وعده‌ صادق ۲ سرآغاز نصرالله

عملیات غرورآفزین وعده‌ صادق ۲ سرآغاز نصرالله و فتحی بزرگ است که اوج اقتدار ایران را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آمریکا و رژیم‌صهیونیستی با ظلم و زور سال‌هاست که مردمان بی‌گناه زیادی را در فلسطین و برخی دیگر از کشورها به خاک و خون می‌کشند، دشمنانی که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نکرده و مدعیان حقوق بشر در برابر این همه جنایت دشمن، سکوتی مرگ‌بار اختیار کرده‌اند.

چندی پیش دشمن متجاوز شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و از همان زمان انتقام و پاسخ به دشمن، مطالبه همه مردم و آزادی‌خواهان شد و چند روز پیش هم شهید سید حسن نصرالله، شهید نیلفروشان و جمعی از جبهه مقاومت به شهادت رسیدند که مردم خواستند پاسخ به دشمن قاطعانه و سریع‌تر انجام شود.

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون مطهر شهدا، نیروهای مسلح از توان بسیار بالای موشکی برخوردار هستند و به فرموده رهبری دوران بزن در رو تمام شده است، از همین رو نیروهای مسلح شامگاه سه‌شنبه در عملیات وعده‌صادق ۲ پاسخی سخت به دشمن دادند و بخش‌های وسیعی از مراکز و پایگاه‌های رژیم‌صهیونیستی را ویران کردند.

موشک‌بارانی که توسط نیروهای مسلح از ایران به سمت دشمن روانه شد، اقتدار و شجاعت ایران را به همه دنیا نشان داد و پس از این عملیات بود که مردم در جای‌جای ایران به خیابان‌ها آمدند و از این اقدام خوش‌حالی نموده و به سپاه پاسداران دست مریزاد گفتند.

وعده‌ صادق ۲ سرآغاز نصرالله

عملیات وعده‌صادق ۲ سرآغاز یک فتح است


علی نظری رئیس دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به موشک‌بارانی که توسط نیروهای مسلح علیه دشمن انجام شد، اظهار داشت: حملات و موشک‌بارانی که توسط نیروهای مسلح انجام شد، سرآغاز نصرالله و آغاز یک پیروزی بزرگ است که این پیروزی از ابعاد مختلف قابلیت بررسی دارد.

وی افزود: عملیات وعده‌صادق ۲ از یک سو توانمندی نیروهای مسلح را نشان داد که توانستند تل‌آویو را در هم بکوبند که این عملیات، توانمندی نظامی نیروهای مسلح ایران را به رخ دنیا کشید و از سوی دیگر پوشالی بودن سپر دفاعی و گنبد آهنین رژیم‌صهیونیستی را نشان داد که مانند لانه عنکبوت چقدر سست و شکننده هستند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: بعد از این عملیات غرورآفرین، مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان بسیار شادمان شدند و مردم این انتظار را داشتند که نیروهای مسلح پاسخی سخت به دشمن بدهند.

نظری بیان کرد: تدبیر و قدرت نیروهای مسلح در این عملیات بسیار دیدنی بود که همه صحنه‌ها و برنامه‌ها را مدیریت کردند لذا این عملیات سرآغاز یک فتح است و سبب دلگرمی مردم غزه و لبنان شد.

وعده‌ صادق ۲ سرآغاز نصرالله

عملیات وعده‌صادق ۲  آزادی‌خواهان را دلگرم کرد


حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: بعد از شهادت شهید اسماعیل هنیه و شهادت دیگر فرماندهان جبهه مقاومت، ایران برای پاسخ، مدتی خویشتن‌داری کرد ولی آن‌ها به هیچ یک از قواعد و اصول پایبند نبودند.

وی افزود: زمانی که شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان به شهادت رسیدند، جمهوری اسلامی ایران سکوت نکرد و با یک عملیات گسترده، حساس‌ترین مناطق نظامی رژیم‌صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و عملیاتی بزرگ را انجام دادند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: با عملیات شامگاه گذشته، جبهه مقاومت در غزه و لبنان روحیه تازه‌ای گرفتند و مردمان این مناطق دلگرم شدند و با صلابت و شجاعتی که ایران در این عملیات انجام داد، دشمن در مقابل ایران نتوانست کاری انجام دهد.

شمسی‌فر بیان کرد: اگر دشمن دست از پا خطا کند، این بار حملات ویرانگرانه دیگری در انتظارشان خواهد بود و همه دنیا در این عملیات اقتدار نظامی و اوج توانمندی را مشاهده کردند.

وی یادآور شد: هوشمندی مسئولان جمهوری اسلامی ایران در بهترین زمان بود و نشان دادند قدرت، ارادت و شجاعت بسیار زیادی دارند و این عملیات زمینه فروپاشی رژیم کودک‌کش را فراهم کرد و سبب تقویت جبهه مقاومت نیز گردید.

وعده‌ صادق ۲ سرآغاز نصرالله

جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان عالم است


امیرعلی‌حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: بعد از خویشتن‌داری که جمهوری اسلامی ایران به خرج داد اما نتانیاهو از این خویشتن‌داری سوءاستفاده کرد و دست به ترورهای دیگری از جمله شهادت شهید نیلفروشان و شهید سید حسن نصرالله زد.

وی افزود: بعد از این اقدامی که از سوی دشمن رخ داد، جمهوری اسلامی ایران در اقدامی ضربتی که در تاریخ سابقه نداشته است، موشک‌هایی را با قدرت بسیار بالا و قوی به سمت پایگاه‌های دشمن فرستاد و این موشک‌ها بسیاری از مراکز و پایگاه‌های رژیم‌صهیونیستی را در هم کوبید.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: در این عملیات، پایگاه‌هایی که در ترور فرماندهان جبهه مقاومت،  بمباران غزه و بیروت نقش داشتند را با خاک یکسان کردند و این پیام به دشمن اعلام شد که در صورتی که شرارت خود را ادامه دهد، همه زیرساخت‌های دشمن تخریب خواهند شد.

امیری عنوان کرد: اگر دشمن کوچک‌ترین خطایی انجام دهد، موشک‌هایی با بُرد بالاتر و قوی‌تر در انتظارشان خواهد بود و دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است اما در دفاع از حق مشروع خود و در مقابل هر تجاوزی از سوی دشمن، با شجاعت و صلابت پاسخ می‌دهد به‌طوری که دشمن را از کار خود پشیمان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دنیا پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد که پشت دوستان خود را خالی نمی‌کند و همیشه حامی مظلومان عالم است و در مقابل زورگویان محکوم ایستاده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از