حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه:

وعده صادق اقتدار بین‌المللی برای کشور ایجاد کرد

وعده صادق اقتدار بین‌المللی برای کشور ایجاد کرد

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه گفت: عملیات وعده صادق اقتدار بین‌المللی برای کشور ایجاد کرد و عزت و قدرت را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار محمد تولایی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: عید قربان و غدیر دو حادثه مهم در تاریخ اسلام بوده که برای بشریت مهم است، در عید قربان بعد از امتحان‌هایی که حضرت ابراهیم(ع) پشت سر گذاشت، سربلند بیرون آمد و همچنین در عید غدیر خداوند دستور داد که با معرفی امام علی(ع) امامت تداوم یافت.

وی افزود: بعد از اینکه امام علی(ع) معرفی شدند کفار ناامید شده لذا این روز اکمال دین بود و اینها بیاناتی است که خدا در مورد غدیر فرمودند و ابتدا و انتهای این دهه مربوط به امامت است.

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه تصریح کرد: الگوی حکومتی ما مبتنی بر ولایت است که به جهان ارائه می‌شود و این الگو در بین کشورهای اسلامی ابتدا رواج یافت و جبهه مقاومت شکل گرفت که بعد از عملیات طوفان‌الاقصی این الگو در جهان تکثیر شده است.

سردار تولایی بیان کرد: امروز ایستادگی در برابر ظالمان در جهان گسترش یافته و چهره دشمنان به خوبی برای همه افکار عمومی دنیا نمایان شده و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که حکمرانی می‌تواند مبتنی بر ولایت باشد و بازتاب نامه رهبری به جوانان آمریکا و اروپا را امروز می‌بینیم که رهبری فرمودند در طرف درست تاریخ ایستادید و این شعار شد که امروز به یک شعار محوری برای دانشگاه‌ها تبدیل شده است.

وی بیان کرد: سال‌هاست دنبال این هستیم که شرایطی برای ظهور فراهم شود و یکی از شرایط این است که بشریت به ضرورت امام پی ببرد و امروز دشمنان به دنبال خاموش کردن کانون توجه در این بخش هستند و دشمنان در سال ۹۷ اعلام کردند انقلاب ۴۰ سالگی را نمی‌بیند و عده‌ای غزب‌زده در داخل دشمن را همراهی کردند اما انقلاب بدون توقف به مسیر روشن خود ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه گفت: ایستادگی ملت ایران سبب شد تا دشمن به عقب رانده شود لذا دشمن سردار سلیمانی را به شهادت رساند ولی با حمله به عین‌الاسد نگاه‌ها تغییر کرد به طوری که با شهادت سردار سلیمانی نه تنها مقاومت متوقف نشد بلکه روح تازه‌ای در کالبد مقاومت دمیده شده است.

سردار تولایی یادآور شد: دشمن حدود دو سال پیش به دنبال طراحی اغتشاش در کشور بود و سعی داشت تا با آشوب به هدفش برسد اما بصیرت و روشنگری، فتنه دشمن را خنثی کرد.

وی طوفان الاقصی را عملیاتی برای اضمحلال دشمن برشمرد و گفت: این عملیات لایه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید لذا دشمن برای جبران در این عملیات دست به کشتار زیادی زد و با این عملیات توطئه‌های دشمنان خنثی شد و جنایاتی که رژیم‌ صهیونیستی برای جبران شکست خد انجام داد منجر به بیداری افکار جهان شد و امروز شاهد خیز جوانان در دفاع از مظلومان هستیم و عملیات وعده صادق اقتدار بین‌المللی برای کشور ایجاد کرد.

سردار تولایی اظهار داشت: شهید رئیسی در حادثه‌‌ای به شهادت رسید و مردم با حضور در تشییع پیکر ایشان، مُهر تائیدی به عملکرد وی زدند و تراز انتطار از رئیس جمهور را بالا برد.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: این حضورها باید در انتخابات هشتم تیر کامل شود و تکمیل‌کننده حضورهایی است که مردم تاکنون داشتند و با حضور می‌توانیم دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از