حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس منابع طبیعی معمولان خبرداد:

وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های معمولان

وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های معمولان

رئیس منابع طبیعی شهرستان معمولان از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای اطفاء حریق ادامه دارد.

رضا مریدی چگنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»‌ با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه بن لار شهرستان معمولان اظهار داشت: حدود ۱۰ هکتار از جنگل‌ها و اراضی ملی منطقه بن لار از ساعت ۱۲ ظهر امروز دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه با کمک نیروهای منابع طبیعی و مردم محلی حریق ساعت ۱۷ امروز مهار شد، افزود: به دلیل وزش باد آتش‌سوزی مجدد فعال شده و هم اکنون اکیپ‌های منابع طبیعی معمولان و مردم محلی در منطقه حضور دارند و تلاش برای اطفاء حریق ادامه دارد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان معمولان عنوان کرد: به دلیل اینکه نیروهای استان درگیر اطفاء یک حریق در منطقه چگنی بودند از شهرستان کوهدشت درخواست کمک شد و نیروهای منابع طبیعی این شهرستان به همراه نیروهای محلی در محل حریق حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه پوشش جنگلی دچار خسارت جدی نشده و آتش‌سوزی پوشش مرتعی را از بین برده است گفت: علت آتش‌سوزی احتمالاً عمدی بوده و تحقیقات برای شناسایی عوامل این حریق در حال انجام است.

وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های معمولان
وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های معمولان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از