حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
شهردار پلدختر مطرح کرد:

وقوع تندباد شدید در پلدختر و شکستن درختان

وقوع تندباد شدید در پلدختر و شکستن درختان

شهردار پلدختر از آبگرفتگی و شکستگی درختان به دلیل وقوع تندباد شدید در شهرستان پلدختر خبر داد.

حسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به وقوع تندباد شدید در شهرستان پلدختر، اظهار داشت: وقوع تندباد شدید و بارش باران سبب آبگرفتگی و شکسته شدن درختان در سطح شهر پلدختر شد.

وی افزود: به دلیل وزش باد شدید ۶ درخت در سطح این شهر دچار شکستگی شد که با حضور به موقع اکیپ‌های خدمات شهری و آتش‌نشانی پاکسازی این مناطق انجام شد.

شهردار پلدختر با اشاره به اینکه به دلیل دپوی زباله در جداول، خیابان ساحلی شرقی پلدختر دچار آبگرفتگی شد، عنوان کرد: سه اکیپ شهرداری از جمله خدمات شهری، آتش‌نشانی و نقلیه در آماده‌باش کامل بودند که با حضور به موقع مشکلات ناشی از بارش باران و وزش باد شدید برطرف شد.

وی با بیان اینکه حفاری‌های غیرمجاز شرکت آب و فاضلاب مشکلاتی برای مردم و خودروها در پلدختر ایجاد کرد، تصریح کرد: حفاری‌ها در منطقه تنگ‌علی سبب نشست یک متری زمین شده و چند خودرو در آن سقوط کرد.

وی خاطرنشان کرد: حفاری‌های ایجاد شده باید توسط مخلوط پوشیده شود که متاسفانه در سطح شهر پلدختر آب و فاضلاب با خاک آن‌ها را پُر کرده که با بارش باران شاهد نشست ۲۰ سانتی‌متری تا یک متری زمین در برخی مناطق شهر پلدختر بودیم.

مهدوی گفت: متاسفانه حفاری‌های ایجاد شده در سطح شهر پلدختر به حال خود رها شده که با هر بار بارش باران مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از