حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیأت‌علمی دانشگاه آزاد خر‌م‌آباد مطرح کرد:

پایداری انقلاب با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

پایداری انقلاب با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: دغدغه ما در ابتدا افزایش مشارکت سپس انتخاب اصلح است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» علی فتح‌الهی ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بدون تردید حکمرانی علوی، الگوی بی‌بدیل نظام حکمرانی اسلامی است و تجربه‌های امام علی(ع) اهداف مشخصی در نظام سیاسی به ما معرفی می‌کند.

وی افزود: نگاه حضرت امیرالمومنین(ع) در سیاست متفاوت از نگاه‌های دیگر است و آنچه سیاست امام(ع) را با دیگران متمایز می‌کند آمیختگی سیاست با اخلاق است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد یکی از اصول امام علی(ع) را توازن بین وسیله و هدف دانست و تصریح کرد: امنیت، رفاه، فضیلت و آزادی در سیاست برای همه متفکران مورد نظر است و یک مؤلفه دیگر توجه ویژه امام علی(ع) به آموزش، تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: پایبندی به دین خدا، عدالت‌ورزی، پرهیز از دنیاطلبی، مدارا، شفافیت، دلسوزی، آینده‌نگری، برنامه‌ریزی و زمانه‌شناسی از شاخصه‌های بارز امام علی(ع) است.

فتح‌الهی عنوان کرد: همه ما باید برای پایداری حکومت اسلامی تلاش کنیم و افرادی را که با صندوق‌های رأی قهر کرده‌اند به صندوق‌ها برگردانیم تا آینده را تضمین کنیم، دغدغه ما در ابتدا افزایش مشارکت سپس انتخاب اصلح است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از