حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/17 شمسی | 2024/05/06 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

کوهدشت قطب کشاورزی و دامپروری لرستان است

کوهدشت قطب کشاورزی و دامپروری لرستان است

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت نگرش زیست بومی و مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: بایستی تلاش کنیم که برای مردم اشتغال ایجاد شود و تولید رونق پیدا کند، کوهدشت قطب تولیدات دامی، کشاورزی و باغات انار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: یکی از راه‌های درمان غفلت، معاشرت با افراد مومن و نیک است و در آیات و روایات مختلفی، مسلمانان از «غفلت» مورد نهی و نکوهش قرارگرفته‌اند.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: امام راحل فرمودند، خدمت بایستی برای خداوند تبارک‌وتعالی خالص باشد و به عبارتی هم‌زمان نیت خدمت هم در مسیر خدا و هم مردم باشد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به جایگاه مهم رسانه‌ها در جهان، عنوان کرد: الان در دنیا آن چیزی که بسیار مهم است تبلیغات است، ابزار رسانه در دنیا در دست دشمنان قرار دارد به‌طوری‌که حقایق را وارونه نمایش می‌دهند، عملیات وعده صادق آن‌چنان قوی بود که دنیا را متحیر ساخت و در فضای رسانه‌ای نیز به خوبی و به نفع محور مقاومت ظاهر شد.

وی تصریح کرد: افکار عمومی آماده حمله به رژیم صهیونیستی هستند، الان دنیا فهمیده است که این رژیم دارای مشتی خون‌خوار و جنایتکار می‌باشند، اراده ما بر اراده دشمنان غالب است و این به جنگ اراده‌ها تعبیر می‌شود.

طهماسبی با اشاره به اهمیت نگرش زیست بومی و مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: بایستی تلاش کنیم که برای مردم اشتغال ایجاد شود و تولید رونق پیدا کند، کوهدشت قطب تولیدات دامی، کشاورزی و باغات انار است.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حجاب هم مسئله شرعی و هم مسئله‌ای قانونی در جمهوری اسلامی ایران است، هیچ کس نباید از این مسئله عبور کند، دشمنان نقشه اصلی‌شان این است که بی‌بندوباری را در جامعه رواج دهند.

وی ضمن تقدیر از طرح نور فراجا، اظهار داشت: همه ما در برابر احیای عفاف و حجاب وظیفه داریم، دشمن هدف‌های شوم و شیطانی در نظر دارد؛ ان‌شاءالله طرح نور به‌خوبی اجرا شود.

طهماسبی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر دستاوردهای خوبی به همراه داشت چه در حوزه صنعت و چه در حوزه کار فرهنگی نیز به دلیل ارتباطات همسایگی قلبی و قبلی تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از