حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان:

۱۲ پروژه بهداشتی درمانی در حال ساخت است

۱۲ پروژه بهداشتی درمانی در حال ساخت است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: در حال حاضر۱۲ پروژه بهداشتی درمانی توسط خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است.

بهروز عزت‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به فعالیت خیرین حوزه سلامت در استان لرستان، اظهارداشت: خیرین در بخش‌های مختلفی مانند آموزشی، مدرسه‌سازی، حوزه بهداشتی و درمانی ورود پیدا کردند که خوشبختانه هرساله پروژه‌های زیادی توسط خیرین در این حوزه احداث می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی توسط خیرین سلامت در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بین ۱۰ تا ۹۹ درصد است که تلاش می‌شود تا این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل و در اختیار بیماران قرار گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان تصریح کرد: از این تعداد پروژه، پنج پروژه در حوزه بهداشت، پنج پروژه در حوزه درمان، یک پروژه در حوزه آموزش و یک پروژه هم مربوط به اورژانس است که خیرین برای اجرای این پروژه‌ها، هزینه‌هایی را اهدا نمودند.

عزت‌پور با اشاره به اینکه با تلاش خیرین پروژه‌هایی در مناطق محروم نیز اجرا می‌شود، عنوان کرد: اخیراً یک میلیارد تومان خیرین برای دو پروژه خانه بهداشت یارولی‌آباد و اکبرآباد شهرستان دلفان کمک کردند و علاوه بر این نیز ۶۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه زایشگاه بیمارستان پلدختر از طرف خیرین جذب شده است.

وی از برگزاری گردهمایی لرستانی‌های مقیم تهران خبرداد و گفت: این برنامه در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد که در این برنامه نیازهای حوزه بهداشت و سلامت استان لرستان مطرح می‌شود و افرادی که توانایی دارند می‌توانند برای کمک در این زمینه اقدام نمایند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان خاطرنشان کرد: خیرین استان لرستان در حوزه درمان بسیار همکاری دارند و خیرین زیادی در این کار خداپسندانه مشارکت دارند که در نهایت منجر به افزایش خدمت به بیماران می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از