حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های لرستان:

۱۳ گروه در جشنواره تئاتر زندانیان حضور دارند

۱۳ گروه در جشنواره تئاتر زندانیان حضور دارند

رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های لرستان گفت:۱۳ گروه در بیست و یکمین دوره از جشنواره تئاتر زندانیان استان حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجتبی روشن‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر زندانیان که در سالن زرینکوب اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: امروز با حضور ۱۳ گروه تئاتر از زندانیان استان، جشنواره تئاتر در بروجرد افتتاح شده که گروه‌های تئاتر از امروز تا ۱۴ دی‌ماه به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: گروه‌های تئاتر در دو بخش تئاتر خیابانی و صحنه‌‌ای، نمایش خود را اجرا می‌کنند که بعد از پایان سه روز رقابت، اختتامیه این جشنواره ۱۴ دی‌ماه در زندان مرکزی استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های لرستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره در بین زندانیان، ایجاد امید و نشاط است که زندانیان علاوه بر اینکه در قالب هنر تئاتر می‌توانند استعداد خود را نشان دهند، با افزایش امید برای بازگشت به آغوش خانواده تلاش می‌کنند.

روشن‌پور گفت: هدف اداره فرهنگی‌ تربیتی زندان‌ها این است که با فراهم کردن بستر و شرایط لازم در بخش‌های مختلف برای زندانیان بتواند سهمی مهمی در افزایش امید به زندگی آنها داشته باشد و این زندانیان با ارتقا مهارت، پس از آزادی وارد جامعه شوند.

وی خاطرنشان کرد: هنر در زندگی افراد نقش بسیار مهمی دارد از همین رو اداره فرهنگی‌ تربیتی زندان‌ها تلاش دارد تا هرساله این جشنواره برگزار گردد و خوشبختانه استقبال زندانیان برای حضور در این جشنواره رضایت‌بخش است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از