حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره راهداری بروجرد:

۱۵ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی محورها هزینه شد

۱۵ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی محورها هزینه شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: امسال ۱۵ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد هزینه شده است.

محمد ایرانشاهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: هر ساله تعدادی از نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد شناسایی و طبق اولویت‌بندی برای رفع این نقاط حادثه خیز اقدام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ میلیارد تومان در راستای ایمن‌سازی محورهای مختلف بروجرد هزینه شده که حدود چهار نقطه که پرحادثه بودند، ایمن‌سازی شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: در همین راستا در محور بروجرد به سمت اشترینان، تقاطع گلچهران و ملمیجان حدود دو کیلومتر و ۵۰۰ متر نیوجرسی با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

ایرانشاهی عنوان کرد: همچنین در محور بروجرد به سمت اراک، زیرگذر پادگان مهندسی و جاده منتهی به امامزاده ولیان ایمن‌سازی شدند که این اقدامات با کارهای کارشناسی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ نقطه حادثه‌خیز در بروجرد وجود دارد، گفت: یکی از این نقاط پرحادثه در پیچ دهکرد است که پیمانکار این پروژه انتخاب شده و علاوه بر این قرار شد که یک دوربین کنترل سرعت نیز در این منطقه نصب شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد یادآور شد: یکی دیگر از مناطق پرحادثه در شهرستان بروجرد، محور اشترینان به سمت نهاوند است که در سال آینده قرار است پنج کیلومتر نیوجرسی در این محور نصب شود که این اقدام در کاهش حوادث جاده‌ای و تصادفات نقش مهمی دارد.

ایرانشاهی عنوان کرد: ایمن‌سازی راه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های راهداری است که هرساله طبق اعتباراتی که در این زمینه لحاظ می‌شود، پروژه‌هایی با هدف کاهش حوادث رانندگی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از