حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/16 شمسی | 2024/10/07 میلادی
۱۵ کیلومتر کانال و نهر بروجرد لایروبی می‌شود
شهردار بروجرد:

۱۵ کیلومتر کانال و نهر بروجرد لایروبی می‌شود

شهردار بروجرد گفت: ۱۵ کیلومتر کانال و نهر برای جلوگیری از آبگرفتگی هنگام بارش باران در بروجرد لایروبی می‌شود.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن فصل پائیز و آغازش بارش‌ها، برنامه‌ریزی لازم انجام شده که اقداماتی در دستور کار قرار گیرد تا با بارش باران و برف مشکلی رخ ندهد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته، لایروبی نهرها و کانال‌های بروجرد است که این لایروبی در سطح ۱۵ کیلومتر اجرا خواهد شد و تاکنون بیش از هفت کیلومتر از این مسیر لایروبی شده است.

شهردار بروجرد تصریح کرد: با اجرای این کار، در صورت بارش برف و باران مشکلی مانند آبگرفتگی و یا سیلاب رخ نخواهد داد که این کار توسط نیروهای شهرداری در حال انجام است.

عیدی‌بیرانوند بیان کرد: همچنین برای ایام زمستان و بارش برف نیز ۶۰۰ تُن ماسه و ۱۳۰ تُن نمک خریداری و ذخیره‌سازی شده که در مناطق مختلف شهری مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته در برخی از مناطق سطح شهر، هنگام بارش باران مشکلات آبگرفتگی رخ می‌داد که این مناطق شناسایی شده و مشکل آن‌ها برطرف گردیده است، البته موتورهایی خریداری شده که در صورت جمع شدن آب هنگام بارش شدید باران، از سطح شهر جمع‌آوری شود.

شهردار بروجرد گفت: همه ماشین‌آلات مورد نیاز فصل پائیز و زمستان نیز تعمیر و آماده‌ شده‌اند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند، شهرداری و همه عوامل این سازمان در راستای خدمت به مردم همیشه آماده هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از