حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/07 شمسی | 2024/08/28 میلادی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان:

۲۲ سایت جدید تلفن همراه راه‌اندازی شد

۲۲ سایت جدید تلفن همراه راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: امسال ۲۲ سایت جدید تلفن همراه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۳۲ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

مجتبی صارمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ سایت جدید تلفن همراه در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شده که در مجموع ۳۱ روستا را پوشش می‌دهد.

وی افزود: برای ایجاد هر سایت جدید تلفن همراه حدود ۶ میلیارد تومان هزینه می‌شود که در مجموع برای ایجاد ۲۲ سایت جدید بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان هزینه شده که از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و اطلاعات بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، تصریح کرد: این پروژه در ۹ شهر استان در دست اجراست که در برخی از شهرها پیشرفت کار بسیار زیاد بوده و به مرحله واگذاری سرویس رسیده و در شهرهای دیگر نیز این پروژه در حال اجراست.

صارمی بیان کرد: تنها پروژه‌ای که در هفته دولت افتتاح شد، فیبرنوری شهر نورآباد بود که با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۴ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی یادآور شد: برنامه‌های سازمان در راستای توسعه و گسترش ارتباطات در بخش‌های مختلف در حال اجراست که تلاش می‌شود تا با تسریع در روند کار بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از