حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

۲۴۰ دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

۲۴۰ دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۲۴۰ دانش‌آموز دختر بروجردی به اردوی راهیان‌نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

ح*به گزارش سفیرافلاک، سرهنگ احمد حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز اولین مرحله دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجرد به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که دانش‌آموزان در این سفر سه روزه معنوی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق دوکوهه، شلمچه، اروندرود، هویزه و سد کرخه که بزرگترین شاهکار آبی خاکی و مهندسی کشور است، بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: در دو مرحله دیگر نیز دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور اعزام و در مجموع ۷۲۰ نفر دانش‌آموزان امسال راهی این سفر معنوی می‌شوند که دو کاروان خواهران و یک کاروان برادران هستند.

حسنوند بیان کرد: اردوی راهیان‌نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مناطق از نزدیک، رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان و شهدا را مشاهده می‌کنند و نسل جوان با حماسه‌های جوانان مومن و انقلابی که در گذشته از جان، مال و ناموس ملت ایران دفاع کردند و رشادت‌های بزرگی را آفریدند، آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است که استقبال نسل جوان برای حضور در این بسیار قابل توجه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از