حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

ارسال ۲۶۰۰ اثر معلم پژوهنده به آموزش‌وپرورش

ارسال ۲۶۰۰ اثر معلم پژوهنده به آموزش‌وپرورش

مسئول گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ اثر معلم پژوهنده در بخش‌های مختلف به آموزش و پرورش ارسال شد.

رحمت‌الله موسوی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: باتوجه به نقش پژوهش، طرح معلم پژوهنده در نظر گرفته شد که در راستای اجرای این طرح، معلمان و مجموعه آموزشی می‌توانند آثار پژوهشی خود را طبق محورهای اعلام شده، تحویل آموزش و پرورش دهند.

وی افزود: طرح معلم پژوهنده هرساله از آذرماه تا خرداد سال آینده اجرا می‌شود که در سال گذشته ۲ هزار و ۶۸۶ اثر مختلف در قالب ۱۱ محور ارسال شد که خوشبختانه ارسال آثار پژوهشی نسبت به سال‌های قبل، رشد قابل توجهی داشته است.

مسئول گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: امسال همزمان با هفته پژوهش از ۳۰ اثر برتر در استان تجلیل خواهد شد و هشت اثر برتر هم به کشوری راه پیدا می‌کنند.

موسوی‌فر با اشاره به لزوم توجه جدی به بودجه پژوهش، بیان کرد: برای طرح‌های پژوهشی تاکنون یک درصد بودجه لحاظ می‌شد ولی نه فقط در استان بلکه در همه استان‌ها یک فصل از یک درصد کاهش یافته و همین سبب شده که بودجه پژوهش کاهش یابد به‌طوری که از ابتدای سال‌جاری تاکنون تنها ۵۰ میلیون تومان برای پژوهش لحاظ شده است.

وی گفت: سال گذشته برای اجرای طرح‌های پژوهشی ۴۵۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شد که به هر طرح ۳۰ میلیون تومان و به هر پایان‌نامه نیز ۴ میلیون تومان پرداخت شد که سال گذشته ۱۱ طرح و پنج پایان‌نامه قرارداد منعقد گردید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از