حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
مدیرکل پست استان لرستان:

۳۰ هزار گذرنامه در لرستان توزیع شد

۳۰ هزار گذرنامه در لرستان توزیع شد

مدیرکل پست استان لرستان گفت: ۳۰ هزار گذرنامه‌ از ابتدای مرداد ماه تاکنون در لرستان توزیع شده که بخش زیادی از این گذرنامه‌ها، مربوط به زائران اربعین بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی پست لرستان، ابراهیم علی پناهی اظهارداشت: در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های شبکه پستی، روزانه به طور میانگین  هزار و ۵۰۰ فقره گذرنامه در نشانی گیرندگان در سطح استان  توزیع می‌شود.

وی افزود: از ابتدای مرداد ماه تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار گذرنامه‌ توزیع شده است که بخش زیادی از این گذرنامه‌ها، مربوط به زائران اربعین بوده است.

مدیرکل پست لرستان با اشاره به تسهیل در مراحل رهگیری و تحویل گذرنامه‌های امسال عنوان کرد: برای نخستین بار، روی تمامی پاکت‌های گذرنامه‌های زیارتی، شماره تماس گیرنده درج شده تا عملیات تحویل با سرعت بیشتری انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی که صورت گرفت مردم از چند ماه پیش، نسبت به تمدید، تعویض یا درخواست گذرنامه اقدام کرده‌اند که این موضوع موجب شده ترافیک توزیع در این روزهای باقیمانده تا مراسم اربعین، عادی باشد و با تلاش و همت همکاران تدابیر لازم به عمل آمده تا رسوب و تاخیر به حداقل برسد.

علی‌پناهی با تاکید بر اینکه تولید بارکد پستی به معنی تحویل گذرنامه به ادارات پست نیست، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از دریافت نخستین پیامک حاوی بارکدپستی، از طریق سامانه رهگیری شرکت ملی پست به نشانی https://najatracking.post.ir فرایند سیر مرسوله خود را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: رهگیری گذرنامه زیارتی با استفاده از چت بات پست در پیام‌رسان «بله» نیز از چند روز پیش راه‌اندازی شده است و هموطنانی که به این پیام‌رسان دسترسی دارند به شرط داشتن کدرهگیری می‌توانند از این طریق نیز گذرنامه خود را پیگیری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از