حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۳۰ هکتار به وسعت شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود

۳۰ هکتار به وسعت شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: امسال ۳۰ هکتار زمین به وسعت شهرک‌های صنعتی لرستان اضافه می‌شود.

فرزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهار داشت: حمایت و رفع مشکلات از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی نه تنها در جهش و رونق تولید نقش مهمی دارد بلکه سبب ایجاد شغل نیز می‌شود که هر ساله با احیای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی نیز شاهد رونق بیشتر تولید هستیم.

وی افزود: در استان لرستان ۱۹ شهرک صنعتی با بیش از یک هزار و ۵۵۰ هکتار وسعت وجود دارد که برخی از واحدها متقاضی دریافت زمین برای وسعت کار هستند و برخی واحدها هم برای استقرار در شهرک‌ها نیاز به زمین دارند که امسال طبق برنامه‌ریزی و قراردادها، بیش از ۳۰ هکتار زمین واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: برای سال جاری ۱۳ شهرک صنعتی در خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت متقاضی زمین هستند که سه قرارداد صنعتی و ۱۰ قرارداد کارگاهی منعقد شده است.

محمدی بیان کرد: سرمایه ثابت در این شهرک‌ها بیش از ۹۴۸ هزار میلیون ریال است که واگذاری زمین، ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت‌های لازم منجر به رونق تولید در واحدهای شهرک‌های صنعتی می‌شود.

وی با اشاره به احیای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی گفت: سال گذشته احیای ۱۶ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار داشت که امسال هم تلاش می‌شود تا واحدهای دیگری احیا و وارد مدار تولید شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان یادآورشد: یکی از اقداماتی که در شهرک‌های صنعتی مورد هدف قرار دارد، ارتقاء ظرفیت واحدهای تولیدی است که طرح‌هایی که دارای پیشرفت بالایی باشند پایش می‌شوند و ارتقاء ظرفیت واحدهای تولید ایجاد اشتغال بیشتری را به دنبال دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از