حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۴۰۳ هکتار به وسعت شهرک‌های‌صنعتی لرستان اضافه شد

۴۰۳ هکتار به وسعت شهرک‌های‌صنعتی لرستان اضافه شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: طی دو سال گذشته ۴۰۳ هکتار به وسعت شهرک‌های‌ صنعتی لرستان اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاحیه پروژه‌های زیرساختی و طرح‌های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی ازنا اظهارداشت: سرمایه‌گذاری برآورد شده برای این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال است که چهار طرح به منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا با اعتبار ۷۹۱ میلیارد ریال اجرا و در این قالب ۱۲ مگاوات ظرفیت برق و ۳۹ کیلومتر شبکه جدید آب، گاز و معابر ایجاد می‌شود.

وی افزود: همچنین دیوار حصار بتنی منطقه ویژه اقتصادی ازنا به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۱۶۴ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

 محمدی خاطرنشان کرد: ۴۰۳ هکتار ظرف دو سال گذشته به مساحت شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده که با این رقم اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های استان به یک‌هزار و ۶۱۳ هکتار افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در دولت سیزدهم ۱۷۵ قرارداد منعقد شده است که اشتغال این طرح‌ها ۳ هزار و ۳۱۷ نفر است.

محمدی بیان کرد: با احداث هفت واحد فروسیلیس و فرومنگنز و سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ؛ ۹۲۵ اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره بر اینکه در این دوسال ۵۸ واحد در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده است، اظهار یادآورشد: ۲۰ واحد احیا و‌ظرفیت ۶۱ واحد ارتقاء یافته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از