حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان:

۴۵۰۰ دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

۴۵۰۰ دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

مسئول اردوی راهیان‌نور سپاه لرستان گفت: امسال ۴هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر لرستانی به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند.

مرتضی سپهوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: اعزام دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور یکی از برنامه‌های فرهنگی است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مهمی دارد و خوشبختانه استقبال نسل جوان برای حضور در این مناطق چشمگیر است.

وی افزود: در همین راستا با همکاری آموزش و پرورش هرساله جمعی از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و از نزدیک مناطق جنگی و عملیاتی را مشاهده می‌کنند و با روایت‌گری‌هایی که صورت می‌گیرد، با حال و هوای آن دوران بیشتر آشنا می‌شوند.

مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه لرستان تصریح کرد: در سال جاری ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر لرستانی از شهرهای مختلف استان راهی این سفر معنوی شده‌اند که چند مرحله اعزام شده و قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پسر هم بهمن‌ماه به راهیان‌نور اعزام شوند.

سپهوند بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در مجموع امسال ۷ هزار دانش‌آموز اعزام خواهد شد و ۳ هزار نفر هم از قشر دانشجو و سایر اقشار اعزام می‌شوند که امسال بالغ‌بر ۱۰ هزار لرستانی اعزام خواهند شد.

وی گفت: همچنین اقشار هم یک‌هزار و ۵۰۰ نفر اعزام می‌شوند که اعزام اقشار نیز از اواخر بهمن و اسفند صورت می‌گیرد.

مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه لرستان از برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور خبرداد و گفت: این جشنواره در سه بخش مردمی، حرفه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود که قرار است اسفندماه برگزار گردد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مختلف در مورد دفاع مقدس، شهدا، یادمان شهدا و ایثار و شهادت ارسال نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از