حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
۵۰ میلیارد دارو توسط داروخانه هلال‌احمر عرضه شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

۵۰ میلیارد دارو توسط داروخانه هلال‌احمر عرضه شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان دارو توسط داروخانه هلال‌احمر لرستان به بیماران عرضه شده است.

محمد قدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به فعالیت داروخانه هلال‌احمر، اظهار داشت: داروخانه هلال‌احمر در سال ۱۴۰۰ و پس از سال‌ها انتظار افتتاح شد و طی سه سال اخیر خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه داده است.

وی افزود: حدود ۵ هزار قلم انواع داروهای بیماران خاص و سایر داروها برای عرضه در این داروخانه وجود دارد که امسال بیش از ۱۹ هزار و ۴۸۰ نفر برای دریافت دارو به این داروخانه مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: در مجموع امسال بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان داروی مختلف به بیماران عرضه شده است و تلاش می‌کنیم تا هر روز دامنه خدمات را در این بخش گسترش دهیم.

قدمی بیان کرد: بیشتر اقلام دارویی که در این داروخانه وجود دارد برای بیماران خاص، سرطانی و پیوندی است که شهروندان برای دریافت این داروها می‌توانند به داروخانه هلال‌احمر مراجعه کنند، در حالی که تا قبل از افتتاح این داروخانه، بیماران برای تهیه اقلام دارویی به شهرهای اطراف مراجعه می‌کردند تا بتوانند داروی خود را تهیه کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در کنار داروخانه هلال‌احمر، دو مرکز فیزیوتراپی نیز در خرم‌آباد و بروجرد فعالیت دارند که خدمات مختلفی را به بیماران ارائه می‌دهند و خوشبختانه این خدمات‌دهی سبب رضایت شهروندان شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه هلال‌احمر در عرصه‌های مختلف خدمات لازم را ارائه می‌دهد، گفت: امسال ۳۹ کاروان سلامت به مناطق مختلف محروم و دورافتاده در سطح استان اعزام شده و یک‌ هزار و ۵۱۰ بسته خدمات بهداشتی و دارویی به ارزش به بیش از یک میلیارد تومان را در میان ساکنان این مناطق توزیع کردند.

قدمی عنوان کرد: در راستای خدمات‌دهی به بیماران نیز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج پرداخت شده است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از