حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان:

۷۷۸ هزار لرستانی بیمه تأمین اجتماعی هستند

۷۷۸ هزار لرستانی بیمه تأمین اجتماعی هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: ۷۷۸ هزار نفر در لرستان تحت‌ پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات سازمان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، منوچهر گودرزی امروز در دیدار با استاندار لرستان اظهارداشت: تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان لرستان نسبت به سال گذشته ۱.۳ درصد رشد داشته است که به نسبت میانگین کشوری جزء استان‌های موفق محسوب شده و خدمات مورد نیاز به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

وی افزود: در لرستان بیش ۷۷۸ هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که این سازمان در تلاش است تا هر روز بتواند خدمات خوبی را به بیمه شدگان ارائه دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به طلب این سازمان از کارگاه‌ها، تصریح کرد: لازم است که کارگاه‌هایی که بدهی دارند نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا این سازمان هم بتواند خدمات خود را گسترش دهد.

در این دیدار فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز بر همفکری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط برای رفع مشکلات تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های مربوطه در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا تأمین اجتماعی هم بتواند خدمات را به بیمه شده‌ها ارائه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از