حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

۹۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد

۹۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۹ میلیارد تومان ایجاد شده است.

جلال شیخ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین خدمات در کمیته‌امداد برای مددجویان، ایجاد فرصت شغلی است تا بتوانند با استفاده از کسب درآمد و اشتغال، توانمند شوند.

وی افزود: توجه به اشتغال مددجویان می‌تواند علاوه بر توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، در کاهش محرومیت و مشکلات آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی داشته باشد از همین رو هر ساله اعتباراتی برای ایجاد فرصت شغلی مددجویان لحاظ می‌شود.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان تصریح کرد: کمیته‌امداد تلاش می‌کند تا بسترهای لازم را برای اشتغال مددجویان فراهم کند که بیشتر اشتغال ایجاد شده برای مددجویان در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری‌، صنایع‌دستی و خدمات بوده است.

شیخ‌پور عنوان کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش استان با اعتباری معادل ۷۹۸ میلیارد تومان ایجاد شد و امسال هم این برنامه با همه توان در حال اجراست.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۹ میلیارد تومان ایجاد شده و تا پایان سال تعداد اشتغال‌ها افزایش خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از