حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان:

135 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می‌شود

135 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می‌شود

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان گفت: امسال 135 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان پرداخت می‌شود.

محمدحسین جناب در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی، اظهارداشت: طبق سهمیه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده است، امسال ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی توسط هشت بانک عامل در لرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی، برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال لرستان تصریح کرد: تاکنون ۲۴ میلیارد تومان از این میزان تسهیلات برای استان جذب شده و قرار شد که تا پایان آبان‌ماه این میزان تسهیلات جذب شود که در این صورت، سهمیه دیگری برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی لحاظ می‌شود.

جناب عنوان کرد: سال گذشته ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شد که امسال این میزان تسهیلات افزایش یافته و دستگاه‌ها می‌توانند در زمینه جذب تسهیلات تلاش مضاعفی داشته باشند تا بتوان وام‌های بیشتری را در اختیار متقاضیان قرار داد چرا که این اقدام سبب توانمندسازی و اشتغال می‌شود.

وی گقت: بانک‌های ملی، ملت، صادرات، تجارت، توسعه تعاون، پست‌بانک، رفاه کارگران و قرض‌الحسنه مهر بانک‌های عامل پرداخت کننده این تسهیلات مد نظر در استان هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از