حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/16 شمسی | 2024/05/05 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

«طرح نور» خنثی ‌کننده توطئه دشمن است

«طرح نور» خنثی ‌کننده توطئه دشمن است

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: طرح نور، توطئه دشمن در مسئله ترویج بدحجابی را خنثی می‌کند.

مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: از نظر شرعی و دینی، رعایت حدود اسلامی و الهی واجب و لازم بوده و با توجه به اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است، پس رعایت حجاب توسط تمامی افراد جامعه واجب می‌باشد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: دشمنان در تهاجم فرهنگی به مسائل دینی و اسلامی ورود پیدا کردند و همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق کمرنگ کردن اعتقادات و ترویج بدحجابی بتوانند به اهداف خود برسند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: دور شدن از موضوع حجاب و عفاف، سست شدن بنیان خانواده را به دنبال دارد از همین رو دشمن از طریق فضای مجازی هم برنامه‌ریزی کردند تا نسل جوان را از حجاب دور نمایند.

سپهوند با اشاره به اجرای «طرح نور» گفت: این طرح با قوت هرچه تمام اجرا می‌شود که می‌تواند در جلوگیری از بدحجابی نقش بسیار مهمی داشته باشد، در راستای اجرای این طرح به کسانی که ممکن است حجاب را رعایت نکنند، تذکراتی داده می‌شود که به خاطر شان و کرامت خود، حجاب را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح لازم است که همه بانوان، دانشجویان، دانش‌آموزان همکاری لازم را داشته باشند و ثابت کنند که ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه رعایت می‌گردد، از همین رو می‌طبلد که همه مراجع و مراکز آموزشی مسئله حجاب را پررنگ‌تر نشان دهند و متون آموزشی ما هم متناسب با این مسئله باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: همه دستگاه‌های مختلف باید در راستای اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند تا بتوان آموزه‌های دینی و اسلامی که یکی از آن‌ها مسئله حجاب است را به خوبی در جامعه ترویج داد.

سپهوند با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف دشمن در مقابل نظام، مسئله خانواده و زن است، افزود: دشمن تلاش دارد تا بانوان را از درون خانواده جدا کند از همین رو در تبلیغات خود سعی دارد تا ظاهرسازی‌های خاصی را ترویج دهد که هیچ یک از این اقدامات با آموزه‌های دینی ما همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هسته‌های اصلی و مهم تشکیل دهنده یک جامعه، خانواده هستند از همین رو زمانی که متزلزل شود، خانواده معنایی ندارد به همین خاطر مسئله حجاب با بنیان خانواده ارتباط مستقیمی دارد و باید تلاش کرد تا طرح نور به خوبی در جامعه اجرا شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از