حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون بازرسی و نظارت صمت لرستان:

۳۲ پرونده تخلفاتی مشاوران املاک تشکیل شد

۳۲ پرونده تخلفاتی مشاوران املاک تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته، ۳۲ پرونده تخلفاتی مشاوران املاک تشکیل شد.

امیر طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه بازرسی، مشاوران املاک است که به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ پرونده تخلفاتی در این راستا تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سه هزار مشاوره املاک در لرستان وجود دارد اما برخی از آن‌ها به دلیل نداشتن پروانه کسب و یا پایان تاریخ انقضاء آن متخلف شناخته شده و در ابتدا تذکر و اخطار داده می‌شود و در صورت بی‌توجهی، پلمب می‌شوند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در همین راستا برای مشاوران املاک متخلف، پرونده تخلفاتی تشکیل شده و برخورد می‌شود، البته برخی از آن‌ها قیمت را در هنگام معامله رعایت نمی‌کنند که با این افراد هم برخورد می‌شود.

طولابی بیان کرد: از نیمه دوم اردیبهشت، نظارت بر کار مشاوران املاک تشدید شده و باتوجه به نزدیک شدن به خرداد و فصل جابجایی، این امر با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

وی یادآورشد: سال گذشته در طرح تشدید نظارت بر مشاوران املاک ۱۴۰ بنگاه معاملاتی مسکن پلمب و ۳۰۰ اخطار داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همچنین رصد انبار کالاهای اساسی، مبارزه با قاچاق پوشاک و توزیع لاستیک با همکاری بسیج اصناف در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از