حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اتکا به توان‌ داخلی عامل پیشرفت کشور شد

اتکا به توان‌ داخلی عامل پیشرفت کشور شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اتکا به توان‌ داخلی، مهم‌ترین عامل پیشرفت کشور پس از پیروزی انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در گام اول انقلاب، پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی در کشور حاصل شد و در گام دوم نیز، گام‌هایی مستحکم‌تر برای پیشرفت‌های بیشتر برداشته شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، به قله نزدیک هستیم.

وی افزود: طی این سال‌ها در جنبه علمی، نظامی، پزشکی، فرهنگی، اقتصادی، معنوی و سایر حوزه‌ها پیشرفت‌هایی رخ داده و همه این پیشرفت‌ها مرهون تکیه بر توان داخلی است چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب، این کشور وابسته به کشورهای دیگر بود ولی بعد از انقلاب بر توانمندی داخلی متکی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه کشوری پیشران است که مولد باشد، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب شرایط برای پیشران بودن فراهم گردد و ملت ایران با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی توانستند موفقیت‌هایی را رقم بزنند که در دنیا بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی عنوان کرد: ایرانِ امروز با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و با همه تحریم‌هایی که از سوی دشمن صورت گرفته، اما مانع و سدی برای پیشرفت‌ها نشده و چون این ملت اهداف مهمی را دارند همچنان پُرقدرت به راه خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران طی این سال‌ها، گفت: رتبه علمی ایران قبل از انقلاب حدود ۵۴ بود که امروز این رتبه به ۱۵ رسیده و ایران در تولید علم و پیشرفت در علوم مختلف توانسته غوغا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، جهادتبیین را یک ضرورت برشمرد و اظهارداشت: رهبری بر این امر مهم بسیار تاکید دارند چرا که برخی از افراد با دستاوردهای انقلاب و نظام آشنا نبوده و با عنوان کردن این دستاوردها می‌توان مردم را در جریان پیشرفت‌ها قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای بیان دستاوردها در دستور کار قرار گرفته، راهیان پیشرفت است که نتیجه خوبی را به همراه دارد ولی لازم است نمایشگاه دائمی در مناطق مختلف ایجاد شود تا مردم پیشرفت‌های کشور را از نزدیک مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با استفاده از فضای رسانه‌ای دروغ سعی می‌کنند تا مانعی برای نشان دادن این دستاوردها شوند و جوانان با این دستاوردها آشنا نشوند ولی باید این دستاوردها به خوبی تبیین شود تا دشمن در این زمینه ناامید گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از