حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اخلاق‌مداری در انتخابات باید محور باشد

اخلاق‌مداری در انتخابات باید محور باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اخلاق‌مداری در انتخابات باید محور باشد و باید تلاش کرد تا انتخابات با مشارکت بالا برگزار گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: غذا دادن در مراسم ترحیم شایسته نیست و در خانواده‌های مصیبت‌دیده افراد نیازمندی هستند که می‌طلبد این هزینه‌ها برای کمک به نیازمندان صرف گردد.

وی افزود: با همکاری مجمع خیرین سلامت، موسسه ملی مرحم و دانشگاه علوم پزشکی ۶۰ پزشک و متخصص برای درمان رایگان بیمارانی که شکاف لب دارند از ۲۵ خرداد تا ۲۸ خرداد حضور پیدا می‌کنند و بیمارستان شهدای عشایر اتاق‌های عمل را در اختیار این برنامه قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به انتخاب، تصریح کرد: ملت ایران به‌واسطه از دست دادن خدمت‌گزارانی صدیق داغدار است اما مردم ما به دلیل هوشیاری و بصیرتی که داشتند این عزا را به یک حماسه تبدیل کردند و ۱۲ میلیون نفر در تشییع شهدای خدمت حضور پیدا کردند و میلیون‌ها نفر هم در مجالس بزرگداشت شرکت کردند.

وی تصریح کرد: حماسه‌ای که بر سرمایه ملی و اجتماعی ما افزود و اعتبار ملی و بین‌المللی ما را افزایش داد و شهید رئیسی باتدبیرش ایران و ایرانی را در چشم جهان عزیز کرد پس حفظ این عزت و سرمایه ملی و اجتماعی و اعتبار در نزد جهانیان با سه چیز تداوم می‌یابد که یکی حضور انبوه و مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه، دوم اینکه شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنیم و سوم اینکه در انتخابات اخلاق‌مداری محور باشد.

شاهرخی با اشاره به پروژه راه‌آهن بیان کرد: استاندار سابق و استاندار جدید اقداماتی نمودند، در همین راستا گفتگوها و پیگیری‌هایی صورت گرفته به اینجا منتهی شد که برای راه‌آهن خرم‌آباد دورود ۹۱۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شد که با پیگیر‌های لازم، کار راه‌آهن به‌زودی آغاز خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: چهارشنبه رویداد مهمی رخ داد و صعود تیم خیبر به لیگ برتر کشور بود، ورود به لیگ برتر آرزوی چندساله بود که استمرار نیافت و رئیس و مسئولان این تیم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانند برای استمرار در لیگ برتر از کارشناسان برتر استفاده کنند و مسئولان هم این تیم را حمایت کنند که به اهداف متعالی خود برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از