حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

ارادتی از جنس مشارکت

ارادتی از جنس مشارکت

امروز آنچه در شعب اخذ رای دیده شد، عشق به انقلاب و ارادت به رئیس‌جمهور شهیدی بودند که سیل جمعیت برای مشارکت در انتخابات به صحنه آمدند تا حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» از صبح امروز هشتم تیرماه، رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور آغاز شده و مردم لرستان مانند مردم سایر استان‌های دیگر از همان ساعات اولیه صبح با حضور در پای صندوق‌های رای، در انتخابات شرکت کردند.

صفوف طولانی برای مشارکت در انتخابات بیانگر این بود که همه آمده بودند تا یَد واحد شوند و رئیس‌جمهوری اصلح را انتخاب کنند و بار دیگر ثابت کنند که پای کار این نظام و انقلاب همچنان پرقدرت ایستاده‌اند.

آنچه امروز دیده شد عشق به انقلاب و نظام بود، از زنان و مردان گرفته تا پیرزنان و پیرمردانی که پای راه رفتن نداشتند اما آمده بودند تا نشان دهند با پای دل آمده‌اند و همچنان برای سربلندی این نظام در صحنه حضور دارند.

در میان جمعیت، حضور کودکان بیشتر از همیشه با شور و شوقی همراه بود که برگه‌های رای پدر و مادر خود را به صندوق بیندازند و از هم‌اکنون یاد بگیرند که خودشان باید برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند البته به همان سهم کودکی خود تلاش کردند تا بر شور انتخابات اضافه کنند.

شور و شوق رای اولی‌ها هم امروز در انتخابات بسیار چشمگیر بود که آمده بودند تا اولین مشارکت سیاسی خود را تجربه کنند.

حضور پرشور مردم نشان داد که علی‌رغم گرمای هوا اما مردم جانانه به صحنه آمدند و حضور پرشور و سیل جمعیت از عصر امروز بیشتر و بیشتر شد و حتی کسانی هم که تا عصر امرور تردید برای حضور در انتخابات داشتند با دیدن این جمعیت، تصمیم گرفتند به صحنه بیایند.

ارادتی از جنس مشارکت

 


ما نسل جوان راه شهدا را ادامه می‌دهیم

ساجده خادمی یکی از رای اولی‌های لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: امروز به همراه چند نفر از دوستانم با شور و شوق در انتخابات حاضر شدیم و به فرد اصلحی که مد نظرمان بود رای دادیم.

وی افزود: اینکه هر یک از ما می‌توانیم در سرنوشت کشور سهیم باشیم برایم بسیار ارزشمند است که این مهم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، پس امروز ما به عنوان نسل جوان وظیفه داریم که برای استمرار و سربلندی انقلاب به وظیفه خود عمل کنیم.

رای اولی لرستانی تصریح کرد: ما نسل جوان با حضورمان به همه دنیا نشان دادیم که راه شهدا را ادامه می‌دهیم و همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را با حضورمان و البته با انتخاب اصلح خنثی کردیم.

خادمی عنوان کرد: دشمنان خوب بدانند که ما ملت ایران از رای اولی‌ها گرفته تا زنان و مردان پیری که امروز به صحنه آمدند، مانند نسلی که در سال ۵۷ در صحنه بودند، همه ما در صحنه هستیم و با این مشارکت اوج علاقه خود را به نظام و انقلاب نشان دادیم.

 

ارادتی از جنس مشارکت

برخی با عکس شهید رئیسی به صحنه آمدند تا ارادت خود را نشان دهند


رضا کلهری یکی از شهروندان لرستانی اظهارداشت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند که علاوه بر ارادت و علاقه‌ای که به نظام و انقلاب دارند، اراداتی خاص هم به رئیس‌جمهور شهیدی دارند که برای پیشرفت و توسعه کشور همه تلاش خود را به کار گرفت و در این راه به شهادت رسید که این مشارکت در واقع مشارکتی از جنس ارادت به رئیس‌جمهور شهید بود.

وی با بیان اینکه تا قله راهی نمانده است، افزود: ما ملتی هستیم که با تاسی از مکتب امام حسین(ع) و امام راحل برای حفاظت و حراست از ارزش‌ها تا پای جان در صحنه حضور داریم و به فرموده رهبری به قله نزدیک هستیم و همه تلاش خود را برای فتح قله‌ها به کار می‌گیریم.

شهروند لرستانی تصریح کرد: امروز بسیاری از کسانی که در انتخابات شرکت کرده بودند، نماد یا عکسی از سید محرومان را در دست داشتند و می‌گفتند که ما رئیس‌جمهورمان را بسیار دوست داشتیم و امروز آمده‌ایم تا علاوه بر اینکه با حضورمان بر اقتدار کشور اضافه خواهیم کرد، فردی مانند شهید رئیسی را انتخاب کنیم که بتواند مسیر خدمت را ادامه دهد.

کلهری گفت: آنچه امروز دیده شد افزایش حضور مردم در شعب اخذ رای بود که با این حضور بر اقتدار و امنیت کشور افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در یک‌هزار و ۶۳۸ شعب اخذ رای لرستان در حال انجام است و مهلت رای‌گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از