حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/16 شمسی | 2024/10/07 میلادی
افزایش تعرفه آب به نتیجه نهایی نرسیده است
سخنگوی صنعت آب:

افزایش تعرفه آب به نتیجه نهایی نرسیده است

سخنگوی صنعت آب گفت: هر گونه تعرفه‌گذاری برای قیمت آب در چارچوب برنامه هفتم هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، عیسی بزرگ‌زاده با اشاره اینکه بخش‌های شایسته توجه شناسایی‌شده و در چهارچوب دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل و مستندات از پیش تعیین‌شده رفتار می‌شود، گفت: وزارت نیرو به‌ویژه در بخش‌های خدمات‌رسان خود، لزوم حفظ آمادگی کامل را به همکاران اعلام کرده و درخواست کرده تا آمادگی‌های لازم را ایجاد کنند و دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل را در این بخش به‌صورت کامل به‌کارگیرند.

وی ادامه داد: اقدامی که همکاران ما انجام دادند مرور میزان آمادگی در بهره‌برداری تأسیسات آبی و همین‌طور امکان مدیریت شرایط اضطراری در هر بخش و نقاطی است که می‌تواند محل توجه باشد و حساسیت بیشتری داشته باشد.

بزرگ‌زاده افزود: بخش‌های شایسته توجه شناسایی‌شده و در چهارچوب دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل و مستندات از پیش تعیین‌شده رفتار می‌شود.

سخنگوی صنعت آب در پاسخ به این سؤال که آیا تعرفه آب افزایش داشته است، اضافه کرد: هرگونه تعرفه گذاری برای قیمت آب در چهارچوب برنامه هفتم خواهد بوده و هنوز هم به نتیجه نهایی نرسیده است. این افزایش قیمت ابتدا باید در دولت مصوب شود و مشخص شود به چه میزان تغییر پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از