حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان:

امام‌ راحل روز قدس را جهانی کرد

امام‌ راحل روز قدس را جهانی کرد

رئیس دانشگاه لرستان گفت: امام‌ راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، این روز را جهانی کرد.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: این روزها شاهد جنایات هولناک و ددمنشانه رژیم‌صهیونیستی هستیم که این خود یک معنا بیش ندارد و معنایش این است که این رژیم جعلی روز به روز به نابودی نزدیک می‌شود و در حال سقوط است، رژیمی که کود‌ک‌کش بوده و هیچ حد و مرز و قاعده اخلاقی و انسانی نمی‌شناسد.

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران در دمشق خلاف تمامی پروتکل‌های بین‌المللی است که این نشان‌دهنده خوی حیوانی رژیم‌ صهیونیستی است که فرعون‌وار جنایات زیادی انجام می‌دهد، در واقع این روزها یادآور رفتار فرعونیان و نمرودیانی است که روزگاری چنین فکر می‌کردند لذا در نهایت سقوط کردند و سقوط، سرنوشت همه متبکران است که در دریای غرور غرق شدند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: حمله رژیم‌صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به نوعی، دست‌پاچگی آن‌ها را در مقابل محور مقاومت نشان می‌دهد و به خوبی می‌دانند که تفکر حمایت از مظلومان عالم برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی ایران است از همین روز بهترین انسان‌ها را که برای دفاع از مظلومان در منطقه حضور دارند و از شرافت و کرامت پاسداری می‌کنند را طی حمله‌ای به شهادت رساندند.

نظری بیان کرد: پاسخ سخت و کوبنده به این حمله رژیم‌ صهیونیستی حتمی است و مجازات شدیدی در انتظار آن‌ها خواهد بود و همه مردم خواستار پاسخی سخت و سیلی محکم به دشمن هستند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس و حضور پرشور در راهپیمایی این روز در واقع پاسخی به این جنایات رژیم‌ صهیونیستی است که مردم در این روز خشم و نفرت خود را از رژیم‌ غاصب فریاد می‌زنند.

رئیس دانشگاه لرستان یادآورشد: امام‌ راحل روز قدس را جهانی کرد و این روز ماندگار شد و ملت این روز قدس با مُشت‌های گره‌زده بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم‌ صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از