حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

امام خمینی(ره) سرمنشا بیداری جهانی است

امام خمینی(ره) سرمنشا بیداری جهانی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: امروز به برکت بیداری جهانی که سرمنشاء آن امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا هستند سراسر جهان یکپارچه مرگ بر صهیونیست شده است.

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در عصر غیبت تنها فقیهی بود که با توکل بر خدا، آگاهی بخشی و اعتماد به مردم جلوه‌ای از اسلام راستین را نشان داد و احیاگر اسلام در قرن حاضر شد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمود ما انقلابمان را به همه جهان صادر خواهیم کرد، افزود: امام خمینی(ره) با استعانت از خداوند متعال انقلابی را برپا کرد که موجب آگاهی و بیداری مردم کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی شد و قبل و بعد از انقلاب جوانانی را تربیت کرد که در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادند و جنگ تحمیلی نابرابر را با موفقیت به پایان رساندند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: جوانانی که بعد از امام(ره) تحت هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری بر بسیاری از تحریم‌های دشمنان فائق آمدند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند، جوانانی مانند شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی که تمام نقشه‌های دشمنان برای تشتت و پارگی کشورهای اسلامی را نقش بر آب کردند و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را رقم زدند.

طباطبایی بیان کرد: امروز اگرچه ۳۵ سال از ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) می‌گذرد اما مردم این سرزمین چه آن‌هایی که این مرد بزرگ را دیده‌اند و چه افرادی که جانشین صالحش یعنی مقام معظم رهبری را درک کرده‌اند همچنان در حیرت انداختن دنیای مادی غرب پیوسته معجزه می‌آفرینند که آخرین‌شان مراسم باشکوه و عزت بخش تشییع پیکر مطهر ریاست جمهوری شهید و همراهانش بود.

وی گفت: به لطف خدا انقلاب امام(ره) جهانی شده و از نشانه‌های بارز آن حمایت همه جانبه کل آزادگان جهان از مردم مظلوم فلسطین و غزه است، روزگاری فقط عده‌ای کم از نزدیکان و عاشقان امام خمینی(ره) شعار مرگ بر صهیونیست را سر می‌دادند اما امروز به برکت بیداری جهانی که سرمنشاء آن امام راحل، امام حاضر یعنی مقام معظم رهبری و شهدای بزرگی همچون حاج قاسم هستند سراسر جهان یکپارچه مرگ بر صهیونیست شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از