حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

امروز ثمره مجاهدت شهیدسلیمانی در جبهه‌مقاومت نمایان است

امروز ثمره مجاهدت شهیدسلیمانی در جبهه‌مقاومت نمایان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: امروز ثمره مجاهدت شهیدسلیمانی در جبهه‌ مقاومت نمایان است که سبب ایستادگی فلسطین، یمن، عراق و سوریه در برابر استکبار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهارداشت: مختصات و ویژگی‌های مختلف رفتاری مکتب شهید سلیمانی برای همه ما مانند چراغی است که بتوانیم به اهداف برسیم.

وی اخلاص را مهمترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: شهید سلیمانی، تقدم رضایت الهی را بر هر چیزی ترجیح می‌دادند و همیشه بر این باور بودند که انجام هر کاری باید برای خدا باشد و به وضوح این در شخصیت شهید سلیمانی نمایان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید شسلیمانی فرمودند که مردم قدر تلاش و مجاهدت‌های پدر شما را می‌دانند که این نشان دهنده اخلاص شهید سلیمانی بود که توانست ایشان را به چنین درجه و مرتبه‌ای برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی تصریح کرد: شهید سلیمانی همیشه بر ولایت‌مداری تاکید داشتند اما نه فقط در حرف بلکه در اقدام و عمل هم این را نشان دادند که عمق اعتقاد این بزرگ را در دیدار با رهبری مشاهده کردیم، زمانی که نشان ذوالفقار به شهید سلیمانی از سوی رهبری اعطا گردید، ایشان با همه تواضع ایستادند.

وی انقلابی‌گری را از دیگر شاخصه‌های رفتاری شهید سلیمانی دانست و گفت: مبنای اصلی برای شهید سلیمانی، نظام و انقلاب بود و معیار رفتار این بزرگ مرد طبق انقلاب بود، اهل هیچ حزب و جناحی نبوده و امروز کسی که می‌خواهد که در مکتب شهید سلیمانی باشد، بدون عمل نمی‌تواند در این راه موفق باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد: مردم‌داری، شجاعت، شهادت طلبی، پرهیز از اشرافی‌گری و تدبیر از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی بود که امروز همه افراد باید با الگوگیری از این ویژگی‌ها بتوانند حرکت کنند  البته شاخص مهم شهید سلیمانی استکبارستیزی بود و هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، عنوان کرد: یکی از ماندگارترین اقدامات شهید سلیمانی، تقویت و انسجام محور مقاومت در منطقه بود و با همین تلاش‌ها موفق شد که حزب‌الله، یمن، سوریه، فلسطین و عراق را توانمند نماید و همه موفقیت این کشورها در سایه عمل صالح شهید سلیمانی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز ثمره مجاهدت شهید سلیمانی در جبهه مقاومت را در غزه و فسلطین مشاهده می‌کنیم که چگونه در برابر ارتش رژیم صهیونیستی ایستاده و در طول سه ماه از جنایات رژیم کودک‌کش اما لحظه‌ای تسلیم نشده و مجاهدانه در برابر دشمن مقاومت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان اظهارداشت: اگر نسل جوان امروز به دنبال یک الگو و مکتب برای حرکت در مسیر انقلاب هستند، مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای آنها است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از