حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات باشکوه، پایه‌های اقتدار نظام را محکم می‌کند

انتخابات باشکوه، پایه‌های اقتدار نظام را محکم می‌کند

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات باشکوه و گسترده، پایه‌های اقتدار نظام را محکم می‌کند.

بهرام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بزرگ انقلاب این است که اختیار امور در دست مردم است و مسئولان به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران، افزود: طی این سال‌ها آنچه که سبب شده تا انقلاب و کشور در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان دوام بیاورد، نقش و حضور مردم بوده است.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم خود را صاحب کشور و نظام می‌دانند و به همین خاطر، کسانی هستند که در خارج از کشور، چشم طمع به این انتخابات دوخته‌‌اند و انتخابات را مورد هجمه قرار داده‌اند.

بیرانوند عنوان کرد: معاندان تلاش دارند که پایه‌های اصل اقتدار کشور را متزلزل کنند از همین رو از ماه‌ها قبل اقداماتی انجام دادند تا مردم کشور را نسبت به آینده ناامید کنند و در خصوص تاثیرگذار بودن مردم در صحنه انتخابات، تردید ایجاد کنند.

وی با اشاره به لزوم جهادتبیین و روشنگری برای مشارکت در انتخابات، گفت: امروز می‌طلبد افرادی که ابزارهای رسانه و قلمی در دست دارند در مقابل این شبیخون بایستند و توطئه دشمن را اینبار نیز خنثی نمایند.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برگزاری انتخابات از چند جهت دارای اهمیت است، یکی اینکه تضمین‌کننده امنیت کشور است و هم اینکه اقتدار و شکوه ملت ایران را به صورت وحدت نشان می‌دهد.

بیرانوند اظهارداشت: دشمن این روزها تلاش می‌کند تا مردم را از حضور در صحنه انتخابات ناامید کند و سعی دارند انتخابات ضعیف برگزار شود تا آن‌ها به منافعشان برسند ولی ملت ایران مثل همیشه آماده خلق حماسه هستند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، رسانه‌های بیگانه لال شدند چون از مدت‌ها قبل تبلیغات کردند که مردم در راهپیمایی حضور نداشته باشند ولی وقتی راهپیمایی با مشارکت مردم و حضور بی‌نظیر ملت برگزار گردید، دشمنان و معاندان در شوکی بزرگ فرو رفتند.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند نیز مردم بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات، غافل‌گیری را نشان می‌دهند و به دشمنان می‌گویند که تبلیغات آن‌ها برای کمرنگ کردن انتخابات هیچ نتیجه‌ای ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از