حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات پرشور سبب افزایش اقتدار سیاسی کشور می‌شود

انتخابات پرشور سبب افزایش اقتدار سیاسی کشور می‌شود

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری سبب افزایش اقتدار سیاسی کشور می‌شود.

آیت‌الله هاشم نیازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با انتخابات امروز اظهارداشت: مهم‌ترین توصیه‌ای که به همه برادران و خواهران می‌شود این است که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، نباید برخی مشکلات مانع حضور در انتخابات شود لذا باید حضور پرشوری داشته باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: هرچه حضور در انتخابات بیشتر باشد، رئیس‌جمهور  با اقتدار بیشتری می‌تواند در عرصه‌های مختلف از جمله بین‌المللی حاضر شود و با قدرت بیشتر مسائل و مشکلات را برطرف کند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات به معنای افزایش اقتدار سیاسی کشور است و زمانی که از اقتدار سیاسی در کنار اقتدار  نظامی برخوردار باشیم می‌توانیم مقتدرانه در دنیا صحبت کنیم.

آیت‌الله نیازی بیان کرد: طی این چند روز مناظره‌های مختلفی برگزار شد و نظرات و برنامه‌های نامزدها مشاهده شد لذا مردم توجه داشته باشند که از بین این دو رویکرد و نامزد، فرد اصلح را انتخاب کنند تا بتوانند روز به روز بر اقتدار و پیشرفت‌های کشور بیفزاید.

وی گفت: در انتخاب اصلح به فرامین رهبری توجه شود تا فردی که در تراز انقلاب است انتخاب شود لذا باید شاخصه‌ها و ویژگی‌های اصلح را به خوبی تبیین کرد تا همه افرادی که قرار است روز جمعه در انتخابات شرکت کنند بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از