حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان:

انتفاضه سنگ فلسطین به انتفاضه موشک تبدیل شد

انتفاضه سنگ فلسطین به انتفاضه موشک تبدیل شد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه انتفاضه سنگ فلسطین امروز به انتفاضه موشک تبدیل شده است، گفت: عملیات طوفان‌ الاقصی سیستم امنیتی و دفاعی اسرائیل را به هم ریخت.

کریم خورشیدوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: مسئله فلسطین از ابتدا راهبرد و استراتژی نظامی جمهوری اسلامی بود و بعد از رحلت حضرت امام(ره) نیز این استراتژی و حمایت به حق نظام از فلسطین تداوم داشت و به‌ویژه در دهه‌های اخیر مقام معظم رهبری اشاره کردند که کرانه باختری باید مسلح باشد. چون راهبرد تجهیز کرانه باختری تقریباً می‌تواند فلسطین را کمک کند و از این محاصره بیرون بیاورد.

وی افزود: یکی از خیانت‌های بزرگی که می‌توان به آن اشاره کرد، پیمان ننگین اسلو بود که یاسر عرفات آن را امضاء کرد که براساس آن بخش‌های زیادی از فلسطین اشغالی عملاً داشت فروخته می‌شد در حالی که زمین، اعتقادات و ایدئولوژی در فلسطین و قدس شریف قابل خرید و فروش نیست.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: اما آن روز شاید به این فکر نمی‌کردند که گروه‌های مقاومت این‌طور رشد کنند و آن کودکان دیروز فلسطین، امروز به جوان‌های نیرومند و توانمندی تبدیل شوند که بتوانند بازوان قوی جبهه مقاومت را این‌طور تقویت کنند و شاید فکر این را نمی‌کردند که انتفاضه و انقلاب سنگ امروز تبدیل به انتفاضه موشک شود.

خورشیدوند با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل رو به افول است، گفت: به‌روز بودن جبهه مقاومت از نظر نظامی و تجهیز شدن نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد که جبهه مقاومت روز به ‌روز قوی‌تر می‌شود که نمونه آن برخورداری از موشک‌های نقطه‌زن است.

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که جبهه مقاومت دقیقاً دارد مناطق بسیار حساس و مهم اسرائیل را می‌زند و شهر تل‌آویو امروز دیگر امنیت ندارد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان یکی از نقاط قوت جبهه مقاومت را عهد و میثاق بین جبهه مقاومت دانست و یادآورشد: در اجلاسیه ۷۲ ساعته‌ای که با حضور سید حسن نصرالله برگزار شد بیانیه‌ای مبنی بر لزوم همکاری همه‌جانبه گروه‌های جهادی مقاومت خارج شد که همه گروه‌ها را یکجا کرد.

خورشیدوند افزود: علی‌رغم گروه‌های اسلامی مختلف حماس و جهاد، گردان‌های مختلف الاقصی و قدس شریف نیز در مناطق مختلف فلسطین رشد می‌کنند و خودشان را نشان می‌دهند.

وی عنوان کرد: اواخر سال‌ ۲۰۲۲ عملیات مقاومت در خیابان‌های تل‌آویو، رژیم صهیونیستی را متحمل آسیب‌های امنیتی بسیار جدی کرد به طوری‌که رژیم صهیونیستی به نیروهای تندرو شهرک‌نشین اعلام کرد که آموزش نظامی ببینند و مسلح شوند بنابراین وقتی این مسائل و به‌ویژه عملیات طوفان الاقصی را که از هوا، زمین و دریا یک عملیات تمام عیار طراحی شده است، می‌بینیم که سیستم امنیتی و دفاعی اسرائیل بهم ریخته و آشفته شده است که دیوانه‌وار شروع به بمباران مناطق مسکونی کرده است و این نشان‌دهنده یک افتضاح امنیتی و نظامی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: علی‌رغم اینکه آمریکا ناو خود را هم آورده اما باز جبهه مقاومت آن را تهدید می‌کند و باید گفت اسرائیل در مقابل انتفاضه فلسطین کم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال دیگر وجود ندارد اما ظاهراً اسرائیلی‌ها خودشان دارند به استقبال این موضوع می‌آیند و نشانه‌های آن زودتر از موعد به خوبی مشاهده می‌شود.

خورشیدوند تصریح کرد: علی‌رغم اینکه فلسطینی‌ها در بمباران شهدای زیادی داشته‌اند اما زمین دست آن‌هاست، کیلومترها پیش‌روی داشته‌اند و چهار شهرک اسرائیل در حال خالی شدن است که این مصداق آیه «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» است.

 وی گفت: امیدواریم پیروزی‌های جبهه مقاومت تداوم داشته باشد و بسیار جای امیدواری بود که کشورهای اسلامی و به‌ویژه یمن، سوریه، لبنان و حتی شهرهای مختلف ایران بدون هیچ برنامه‌ریزی و هماهنگی پیروزی‌های فلسطینی‌ها را جشن گرفتند و البته این مراسمات صرفاً یک جشن یک خوشحالی نیست بلکه یک اعلام آمادگی است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از