حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد:

اهمیت انتخابات برای نسل جوان تبیین شود

اهمیت انتخابات برای نسل جوان تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: اهمیت انتخابات باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود تا پرشورتر در این عرصه مشارکت نمایند.

محمدرضا معظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به انتخابات، اظهارداشت: همیشه حضور مردم در صحنه، بهترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و زمانی که حمایت از سوی مردم باشد، نظام با قدرت بیشتری می‌تواند به پیشرفت، موفقیت و سربلندی برسد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امکان مشارکت مردم در سرنوشت کشور فراهم شد و هر چهار سال یکبار قوه قانون‌گذاری به دست مردم انتخاب می‌شود تا این افراد با حضور در مجلس شورای اسلامی قوانینی را در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مصوب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: همه باید پرشور در انتخابات شرکت کنیم و در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که شاخص‌های لازم را برای انتخاب شدن دارند که بتوانند در رسالتی که به آن‌ها واگذار می‌شوند، خدمت کنند.

معظمی با تاکید بر انتخاب اصلح در انتخابات، عنوان کرد: ویژگی‌های انتخاب اصلح را باید در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب نمائیم و در انتخابات و انتخاب افراد حتماً به فرامین رهبری گوش دهیم تا یک انتخاب مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در انتخابات، گفت: امروز باید نقش و جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به خوبی برای نسل تبیین شود تا بتوانند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند، حتی کسانی مانند دانش‌آموزان که شرایط سنی برای حضور در انتخابات را ندارند باید نقش انتخابات در اقتدار کشور بیان شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد یادآور شد: دشمنان امروز از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود ولی ملت ایران همان ملتی است که در روز ۲۲ بهمن با حضور خود، دشمن را ناکام گذاشت و این بار نیز در صحنه انتخابات حضور پررنگ‌تری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در انتخابات به همه دنیا نشان می‌دهد که خود ملت برای سرنوشت کشور تصمیم می‌گیرد و نه تنها وحدت خود را به نمایش می‌گذاریم بلکه بر اقتدار و عظمت کشور هم خواهیم افزود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از