حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

ایران دستاوردهای مختلفی از دل تحریم‌ها به‌دست آورد

ایران دستاوردهای مختلفی از دل تحریم‌ها به‌دست آورد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی از دل تحریم‌ها به دست آورد و امروز به قدرتی رسیده‌ایم که همه کشورهای دنیا نظاره‌گر ما هستند.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با بیان اینکه انقلاب اسلامی دگرگونی و تغییر را در کشور و جامعه ایجاد کرد اظهارداشت: انقلابی در کشور رخ داد که تمام دنیا را متوجه خود کرد و یک موج قدرتمند را آفرید که به عنوان یک قطب عالم مشخص شده است.

وی افزود: اگر روزی کسی شهامت نداشت که نامی از استکبار و آمریکا به زبان بیاورد امروز در آمریکا شعار مرگ بر آمریکا طنین‌انداز است و در دوقطبی اسلام و استکبار اسلام مانند همیشه پیروز است که آثار این پیروزی را در سطح کشور، منطقه و محور مقاومت می‌بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پیروزی‌های شگرف و بزرگی را به دست آورده است، امروز در زمینه‌های اجتماعی آزادی‌های مشخص و معینی برای مردم وجود دارد و در آستانه ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ انتخابات برگزار شده است.

برامکی بیان کرد: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه پزشکی و علمی از کشور‌های مختلف پزشک وارد می‌کردیم اما امروز بر فراز قله‌های علمی دنیا ایستاده‌ایم و جزء کشورهای برتر دنیا در زمینه‌های مختلف پزشکی و علمی هستیم.

وی عنوان کرد: در زمینه‌ دفاعی کشوری که به قدرت‌های غربی وابسته بود امروز به خودکفایی کامل رسیده است و کشور‌های غربی برای خریدن ابزار نظامی ما صف می‌کشند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: میزان بهره‌مندی مردم از رفاه عمومی نسبت به قبل از انقلاب تغییر زیادی کرده است و مردم بهره‌مندی بسیار خوبی از امکانات کشور دارند، پوشش بیمه‌ای، امکانات آموزشی، آبرسانی و... در سراسر کشور وجود دارد.

برامکی تصریح کرد: برخی می‌گویند دستاوردهای انقلاب اسلامی طبیعی است اما برای کشوری که در شرایط تحریم به سر می‌برد هیچ چیز طبیعی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما دستاوردهای مختلفی را از دل تحریم‌ها به دست آوردیم و امروز به قدرتی رسیده‌ایم که همه کشورهای دنیا نظاره‌گر ما هستند و مردم می‌دانند که چه اتفاق بزرگی صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از