حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده مرزبانی فراجا:

تفکر بسیجی همه مرزها را درنوردیده است

تفکر بسیجی همه مرزها را درنوردیده است

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: امروز تفکر بسیج از مرزهای ایران عبور کرده و همه مرزها را درنوردیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار احمدعلی گودرزی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان بروجرد که در مصلی بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: پنجم آذر و تشکیل بسیج تدبیری نشات گرفته از افکار الهی بود که امام‌ راحل انجام داد و هفته بسیج یادآور دلاورمردی، شجاعت، شهامت و خدمت بی‌منت است که در ابعاد مختلف نمایان است.

وی افزود: امروز شاهد گسترش تفکر بسیجی هستیم و تفکر بسیجی از ایران عبور کرده به‌طوری که همه مرزها را درنوردیده است و آثار و شکوه و عظمت آن را می‌بینیم، همچنین تبلور بسیج را در عرصه سازندگی، ایثار و خدمت مشاهده می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای لرستان با رهبر معطم انقلاب، تصریح کرد: رهبری فرمودند لُرها در شجاعت، غیرت و شهامت زبانزد هستند، آیت‌الله بروجردی استاد امام‌ راحل بود و آیت‌الله کمالوند از شجاعت برخوردار بوده که رفاقت و صداقت را در اینها دیدیم و این نسل و گروه در دیار انسان‌های بزرگ تعلیم یافتند و رهبری فرمودند در جنگ لرها در دفاع مقدس قبل از اینکه شنیدنی باشد، دیدنی است و در استان لرستان در هر روستا ۳۰ شهید تقدیم شده است.

سردار گودرزی بیان کرد: بسیجی یعنی ایثار، فداکاری، نماد غیرت و زنانش نماد عفت، عصمت و پاکدامنی است و در همه صحنه‌ها حضور دارند و پیرو خط ولایت هستند، با نفس ولایت کارشان را انجام می‌دهند و عملشان خالصانه است و رزمشان شجاعانه و توانمندی آنها در بحران‌هایی مانند کرونا بی‌نظیر بود و بسیجی در هر صحنه و عرصه‌ای برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: بسیج یعنی تفکر و تبلور یمنی‌ها و حزب‌الله که عده‌ای با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستادند و فرمانده لشکر آنها را به اسارت درآورند و گروه مقاومت ضربه سختی به پیکره آمریکا، ارتش تروریستی و رژیم صهیونیستی وارد کردند و ما اگر ۱۰ سال پیش ورزشکار ما قبول نمی‌کرد با ورزشکار صهیونیستی بازی نمی‌کرد، امروز دنیا متوجه شدند مسئولان آنها در غرب چه جنایاتی کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: روزی می‌گفتیم آمریکا هواپیمای مسافربری ما را در در روی دریا مورد اصابت قرار دادند و موشک‌های آنها انسان‌های زیادی را به شهادت رساندند، در دفاع مقدس مهمات به ما نمی‌دادند و تحریم را در دفاع مقدس اعمال کردند اما سخت‌ترین مهمات و بمب‌ها در اختیار صدام جنایتکار قرار می‌دادند تا بتواند انسان‌ها را از بین ببرند.

سردار گودرزی عنوان کرد: امروز انزجار همه دنیا از سردمدارانشان مانند آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را شاهد هستیم که این نظام سلطه و رژیم کودک‌کش صهیونیست جنایاتی می‌کنند که بی‌نظیر است، آدم‌های دیوصفت تعریفی از انسانیت ندارند لذا نزدیک شدن وعده الهی را شاهد هستیم و امروز منتطر نگاه جمهوری اسلامی به این موضوع هستند لذا به فصل الهی ایران نقطه تحولات سیاسی در دنیاست و به خود می‌بالیم و کسانی را داریم که در مواقع خطر جان خود را فدا می‌کنند.

وی اظهارداشت: امسال ۵۴ شهید فرجا در عرصه امنیت به شهادت رسیدند، دورود به این شناخت انسان‌هایی که برای دفاع از اسلام بی‌تاب هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به پیشرفت ایران در عرصا علمی، گفت: امروز جوان ۱۶ ساله ما پهپاد درست می‌کند و این نشات گرفته از تفکر بسیج است.

سردار گودرزی افزود: رهبری در سال ۹۴ فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده نیست و این وعده خداست که کافران از بین می‌روند و عذاب کافران به وسیله مؤمنان شایسته از بین می‌رود و دنیا بر علیه آنهاست و امروز ۱۵ هزار کودک غزه به شهادت رسیده و مردم دنیا متوجه می‌شود غرب و صهیونیست کیست.

وی افزود: بسیج تمام اندوخته‌های غرب را بر باد داد و تصور نمی‌کرد عده‌ای این اقدامات را انجام دهند و تفکر بسیجی که امروز در یمن و غزه است، کارآمد و لحظه‌ای است و در شرایط سخت و سازندگی پای کار است و به محرومان کمک می‌کند، تفکر بسیج این است که به مظلومان کمک می‌کند و در هر شرایطی کمک می‌دهد، در محرومیت‌زدایی فعالیت‌های بسیج بی‌نظیر است و این نشانه تربیت درست اسلامی است و امروز قلمرو بسیج از ایران عبور کرده است و می‌بینیم تفکر بسیجی گسترش پیدا می‌کند.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه تفکر بسیجی نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است گفت: بسیجیان و کسانی که دل در گرو امنیت و پیشرفت کشور دارند باید آگاهی خود را در بخش‌های مختلف بالا برده تا به موقع برای خدا مجاهدت کنند و اگر شناخت درستی از جهاد نداشته باشیم در زمره مجاهدین نیستیم و باید بسیجی تلاش مضاعف در راه خدا داشته باشد و کسانی که به افراد گرفتار در سیل و زلزله و کرونا می‌کنند به دلیل تفکر بسیج است.

سردار گودرزی افزود: حضور در عرصه‌هایی مانند کشت رضویون که در کنار همرزمان خود برای تولید امنیت نقش‌آفرینی می‌کنند بی‌نظیر است و در جنگ نرم نیز بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته خوش درخشیدند و امنیت را ایجاد کردند و امسال اجازه ندادند دشمن اقدامی کند لذا مسیر حرکت ما در راه خدا باشد.

وی بیان کرد: امروز جهان اسلام چشمش به دست ماست، اگر در مسیر خدا باشیم و جهاد را تبیین کنیم می‌توانیم موفق باشیم و راهبرد کشور ما حمله به کشوری نیست اما اگر کسی چشم طمع داشته باشد محکم می‌ایستیم که دوری از اشرافی‌گری و حفط پاکدامنی باید مد نظر باشد، باید حرف و عمل یکی باشد و در مبارزه محکم باشیم و اجتناب از سازش با طالبان و کسانی که ظلم می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از