حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست شرکت نفت لرستان:

تمام جایگاه‌های سوخت لرستان وارد مدار شدند

تمام جایگاه‌های سوخت لرستان وارد مدار شدند

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در لرستان وارد مدار شدند.

سید شمس‌الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با آخرین وضعیت فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت در لرستان اظهارداشت: ۹۹ جایگاه سوخت در استان وجود دارد که هم اکنون عرضه سوخت در تمامی این جایگاه انجام می‌گیرد.

وی افزود: پس از اختلال نرم‌افزاری روز گذشته که در سامانه هوشمند برخی جایگاه‌های کشور به وجود آمد در لرستان نیز برخی جایگاه‌ها دچار مشکل فنی شدند اما هم‌اکنون این جایگاه‌ها به مدار بازگشته و وضعیت عادی دارند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان با اشاره به اینکه هیچ جایگاه سوخت تعطیل شده‌ای در استان نداریم عنوان کرد: هم اکنون روند سوخت‌گیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت لرستان با بای‌پد انجام می‌گیرد که همین سبب کندی عرضه سوخت شده است.

وی بیان کرد: شب گذشته اختلال نرم‌افزاری جایگاه‌های عرضه سوخت در لرستان برطرف شد اما فعلاً روند سوخت‌گیری در ۷۵ جایگاه استان به صورت بای‌پد انجام می‌گیرد.

حسینی گفت: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین گاز مایع مورد نیاز مردم استان لرستان وجود ندارد و متقاضیانی که از این فرآورده استفاده می‌کنند، می‌توانند گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب در سامانه سدف دریافت کنند.

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از