حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار ازنا مطرح کرد:

تکمیل پروژه جاده ازنا_ اراک نیازمند اعتبار

تکمیل پروژه جاده ازنا_ اراک نیازمند اعتبار

فرماندار ازنا گفت: جهت تسریع در روند اجرای این پروژه و تامین اعتبار آن پیگیری‌هایی انجام گرفته است و تاکید داریم که قطعه ۵ محور ازنا – اراک امسال تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمدرضا فاتحی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان ازنا در رابطه با پروژه اصلاح هندسی تقاطع غیر همسطح روستای دولت‌آباد ازنا اظهارداشت: اصلاح هندسی این تقاطع به دلیل حادثه‌خیز بودن جزء مطالبات مردم این منطقه است بنابراین روند انجام آن باید تسریع یابد.

وی در رابطه با پروژه قطعه ۵ محور ازنا - اراک نیز افزود: جهت تسریع در روند اجرای این پروژه و تامین اعتبار آن پیگیری هایی انجام گرفته است و تاکید داریم که قطعه پنج محور ازنا – اراک امسال تکمیل شود.

فرماندار ازنا در رابطه با طرح گازرسانی خط تغذیه رینگ گاز شهر ازنا نیز عنوان کرد: به دلیل وجود تاسیسات و موانع، پیشرفت این پروژه در ورودی شهر با کندی مواجه شده بود که با توجه به اهمیت پروژه و انجام بیش از ۹۸ درصدی این خط تغذیه تاکید می‌شود که تکمیل آن در اسرع وقت انجام شود که در این راستا دستگاه‌های مرتبط باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: طرح گازرسانی خط تغذیه رینگ گاز شهر ازنا از جمله طرح‌های در دست اقدام دولت سیزدهم است که با جدیت جهت تکمیل و بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش می‌شود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از