حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

جلوه‌های‌ وحدت در ۲۲بهمن و انتخابات نمایش می‌یابد

جلوه‌های‌ وحدت در ۲۲بهمن و انتخابات نمایش می‌یابد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: جلوه‌های وحدت ملت ایران در ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو نمایش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام‌راحل و با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید که جامعه از فلاکت و ظلم نجات یافت چرا که تا قبل از انقلاب، کشور در وضعیت اسفناکی قرار داشت و بعد از انقلاب وضعیت کشور در همه حوزه‌ها روند رو به رشدی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب برای کشور برکات و خدماتی را به همراه داشت، افزود: این برکات را در بخش‌های مختلف می‌توان مشاهده کرد و همه این دستاوردها در سایه حرکت جهادی و عمل انقلابی همه مردم رخ داده است البته نقش ولایت در پیشرفت کشور بی‌بدیل است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: نقش ولایت در امنیت کشور بی‌نظیر است و همه این موارد در سایه پیروی مردم از دستورات رهبری است که در ابتدای انقلاب، مردم گوش به فرمان امام‌راحل بودند و بعد از رحلت ایشان، ملت گوش به فرمان رهبری هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: ایران طی این سال‌ها در حوزه پزشکی، پیوند اعضا، نظامی، ورزشی و آموزشی بسیار پیشرفت داشته و شاهد جهش در این راستا هستیم و به برکت پیروزی انقلاب در حوزه دانشگاه تحول ایجاد شد تاجایی که امروز ۷۵ درصد از جوانان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، همچنین کسب رتبه‌های برتر المپیاد و سایر موفقیت‌ها به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها شاهد پیشرفت بودیم به‌طوری درصد قابل توجهی از مناطق و روستاها گازرسانی و برق‌رسانی صورت گرفته، در حوزه کشاورزی و خودکفایی تولید گندم، در حوزه مذهبی، قرآنی و تربیت حافظان قرآن پیشرفت‌هایی صورت گرفته که هر کدام افتخاری عظیم برای کشور محسوب می‌شود‌.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه سیاسی، گفت: کشور در این حوزه دستاوردهایی داشته به‌طوری که به برکت پیروزی انقلاب، شاهد اقتدار و توسعه جبهه مقاومت هستیم که امروز این جبهه در دنیا توانسته اقدامات قابل توجهی در راستای ایستادگی در برابر دشمن را انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی یادآورشد: ایران طی این سال‌ها توانسته در حوزه‌های مختلف علمی پزشکی در رتبه‌های برتر دنیا قرار گیرد و اگر در این راستا هزینه و برنامه‌ریزی نمی‌شد این دستاوردها صورت نمی‌گرفت.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها حضور موفقی داشتند و در انتخابات اسفندماه نیز حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند و برای رسیدن به قله مدنظر رهبری و عظمت‌ها، هزینه دادیم و آن جانفشانی شهدا بود لذا باید راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات باشکوه برگزار شود و جلوه‌های وحدت را با حضور بیشتر برگزار نمائیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از