حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

جهان اسلام امروز نیازمند اتحاد است

جهان اسلام امروز نیازمند اتحاد است

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: امروز جهان اسلام نیاز به یک اتحاد خاص دارد که مشت محکمی برای برچیده شدن این غده سرطانی به دهن یاوه‌گویان بزند.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی که منجر به کشته‌شدن صدها تن از کودکان، زنان و مردم شد، اظهارداشت: امروز به‌دلیل جنایت رژیم کودک‌کش موقت صهیونیستی در سراسر کشور ما عزای عمومی اعلام شده است.

وی با اشاره به وحشی‌گری و اعمال ضدبشری توسط رژیم صهیونیستی، افزود: این رژیم غاصب مورد حمایت قدرت‌های غربی است و متاسفانه امروز فرانسه، انگلیس، آمریکا و بعضی از قدرت‌های جهان در برابر این جنایت سکوت کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: امروز جهان اسلام نیاز به یک اتحاد خاص دارد که مشت محکمی برای برچیده شدن این غده سرطانی به دهن یاوه‌گویان بزند، رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز پذیرش خواسته مردم مظلوم فلسطین ندارد.

وی با تأکید بر اینکه صبر مردم مسلمان به پایان رسیده است، بیان کرد: مجاهدین اسلامی در سراسر دنیا حتما ضربه بسیار شدیدی را به پیکر رژیم صهیونیستی وارد می‌کنند و روزهای آینده می‌بینید چه بلایی بر سر این رژیم جعلی موقتی می‌آید.

برامکی با بیان اینکه قطعا قبله اول مسلمانان آزاد می‌شود، گفت: امروز ساعت ۱۶ همراه با تجمع بزرگ و خودجوش مردمی در قلعه فلک‌الافلاک، ثبت‌نام نمادین مردم جهت شرکت در جهاد و آزادسازی فلسطین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای رژیم صهیونیستی بیمارستان، مرکز آموزشی و مدرسه فرقی ندارد، تصریح کرد: صلیب‌سرخ مختصات و اطلاعات دقیق را در اختیار رژیم کودک‌کش قرار داده است و این نشان می‌دهد، سازمان‌های بین‌المللی به اسم حقوق بشر و امدادرسانی در خدمت منافع غربی، آمریکا و صهیونیست قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: دولت‌های اسلامی باید بیشتر از قبل فعالیت کنند، اولین کار جامعه وحدت روز افزون جهان اسلام است و اگر وحدت رقم بخورد دشمن نمی‌تواند غلطی انجام دهد، دولت و وزیر امورخارجه مواضع انقلابی و هوشمندانه‌ای گرفته‌اند که در روند وحدت و ضدصهیونیست موثر است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از