حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

حضوری از جنس اقتدار

حضوری از جنس اقتدار

همایون رهبران تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: ملت ایران در انتخابات حضوری از جنس اقتدار را به همه دنیا نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، روز گذشته حماسه انتخابات رقم خورد و ملت پرافتخار ایران اسلامی برگ زرینی دیگر در حماسه انقلاب به ثبت رساند، حماسه‌ای که ملت ایران با حضور خود پایبندی به نظام را به دنیا نشان دادند.

دست نصرت الهی خداوند در حمایت از ملت بار دیگر مشاهده شد و ملت ایران با رای خود نظام را یاری کردند و ثابت کردند در همه صحنه‌های اجتماعی مانند راهپیمایی و صحنه‌های سیاسی مانند انتخابات انقلاب را یاری می‌کنند.

دشمن از مدت‌ها قبل توطئه‌های بسیار زیادی را برای کمرنگ کردن حضور مردم به خصوص جوانان در صحنه را در دستور کار قرار داد و از تبلیغات زیادی استفاده کرد ولی روز گذشته ملت ایران پروژه کمپین انتخابات را که حدود یک سال است دشمنان روی آن کار کردند را با شکست مواجه کردند.

مشارکت بالای مردم در انتخابات روز گذشته در دفتر تاریخ انقلاب به ثبت رسید و این در حالی است که در سال‌های اخیر دشمنان تلاش کردند با مطرح کردن مشکلات اقتصادی ملت ایران را از مشارکت در انتخابات منع کنند.

امپراطوری بی‌سابقه نظام سلطه و به راه انداختن جنگ ترکیبی داخلی و خارجی و با کلید واژه رای ندهید، قصد داشتند مشارکت در انتخابات را به زیر ۲۰ درصد بکشانند تا مشروعیت انقلاب را با چالش روبرو کنند و زمینه‌ساز فتنه‌های بزرگ باشند اما مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات یک پیروزی بزرگ و یک حماسه فراموش نشدنی است.

 دشمن دو سناریو را برای انتخابات کشور در نظر گرفته بود، یکی ایجاد بی‌ثباتی در داخل کشور و هدف دوم به دنبال تشکیل کمپین تحریم انتخابات بودند به گونه‌ای که القا کردند در انتخابات حضور بسیار کمرنگ است.

راهبرد اصلی دشمن این بود که با این دو هدف، راهبرد تحریمی خود را اعمال کند اما در مقابل این نقشه شیطانی دشمن، رهبری راهبرد چهارگانه را مطرح کردند که با تحقق آن، دشمن را ناکام گذاشت.

به ملت ایران باید آفرین گفت که در انتخابات روز گذشته یک پیروزی بزرگ را رقم زدند لذا افرادی که با رای مردم انتخاب شدند، این حضور مردم پیام مهمی برای آن‌ها داشت اینکه بدانند در خدمت مردم باشند و در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از