حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

حضور سپاه در همه عرصه‌ها مقتدرانه است

حضور سپاه در همه عرصه‌ها مقتدرانه است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: حضور سپاه در همه عرصه‌های مختلف مقتدرانه است و در میدان خدمت به مردم همیشه ممتاز و پیشگام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین آینده‌نگری که امام‌ راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام دادند، تشکیل نهاد سپاه پاسداران انقلاب بود که از زمان تشکیل این نهاد تاکنون، سپاه منشاء خیرات و برکات زیادی است.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله تامین امنیت بسیار مقتدرانه عمل کرده است، علاوه بر این نیز این نهاد در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌هایی مانند بزرگراه و سد از طریق قرارگاه خدمات قابل توجهی را ارائه داده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به نقش سپاه در نابودی داعش، تصریح کرد: در این نهاد مقدس انسان‌های بزرگی مانند شهید سلیمانی توانستند خدماتی را ارائه دهند که به فرماندهی سردار دل‌ها، داعش نابود شد و اگر فرماندهی شهید سلیمانی نبود، جهان با این تفکر داعش به خطر می‌افتاد لذا سپاه پاسداران برای تامین امنیت جهان خدمات زیادی انجام داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌فر با اشاره‌ به پیشرفت سپاه در عرصه فناوری و تسلیحاتی، عنوان کرد: جوانان توانمند ایرانی که در این نهاد تربیت شده‌اند توانستند به پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه موشکی و دفاعی دست یابند که در عملیات وعده صادق، بخشی از این توانمندی‌ها به نمایش گذاشته شد و این پیشرفت ایران در عرصه موشکی سبب حیرت دنیا شده است.

وی یادآورشد: علیرغم اینکه برخی از کشورها از رژیم‌صهیونیستی برای پیشبرد اهدافش حمایت کردند، ولی در نهایت در برابر نیروهای جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند و امروز بسیاری از ملت‌های دنیا به خاطر این اقدام و پاسخ به موقع سپاه به رژیم‌صهیونیستی خوشحال هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در هر عرصه‌ای که نیاز بوده، همیشه سپاه در خط مقدم حضور داشته و این حضور را می‌توان در زمان وقوع بحران‌ها مشاهده کرد که برای زدودن مشکلات مردم سیل‌زده و زلزله‌زده، همه تلاش خود را به کار می‌گیرند و در این لحظات، گروه‌های جهادی به میدان خدمت می‌شتابند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمسی‌فر یادآورشد: در طول این سال‌ها همیشه سپاه در حوزه تکنولوژی بسیار موفق عمل کرده که پرتاب ماهواره گویای این مهم است و به لطف خدا هر روز شاهد پیشرفت‌های روزافزون فعالیت‌های این نهاد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه مکتبی انسان‌ساز است که شهدایی مانند شهید حججی در مسیر انقلاب و اسلام جان خود را تقدیم نمایند و سپاه در حوزه تربیتی هم موفق عمل کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از