حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/26 شمسی | 2024/05/15 میلادی
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه خرم‌آباد:

خط فکری انقلاب برگرفته از تفکر مطهری است

خط فکری انقلاب برگرفته از تفکر مطهری است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مکتب شهید مطهری همان مکتب امام خمینی(ره) است گفت: خط فکری انقلاب ما برگرفته از خط فکری شهید مطهری است.

حجت‌الاسلام سید محمد شاهرخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: باتوجه به ویژگی‌های بارز شهید مطهری ایام شهادت ایشان به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است و پاسداران و بسیجیان باید ویژگی‌های شهید مطهری را سرلوحه قرار دهند.

وی افزود: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلفی از جمله همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی با موضوع تبیین اندیشه‌های شهید مطهری و غبارروبی مزار شهدا در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های مهم شهید مطهری مبارزه با جریانات انحرافی بود و ایشان با همه قدرت و توان با جریانات فکری منحرف مبارزه می‌کرد و به شبهات پاسخ می‌داد.

وی شهید مطهری را یک شخصیت با اخلاق، دیندار و با بصیرت دانست و بیان کرد: شهید مطهری پاره تن امام خمینی(ره) بود و از نظر علمی یک فیلسوف بزرگ و چراغ راه انسان‌های آزادی‌خواه و نسل امروزی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: شهید مطهری یک انسان دغدغه‌مند بود و دغدغه‌مندی ایشان نسبت به جامعه، جوانان و مردم یک شخصیت بی‌نظیر از شهید مطهری ساخت.

وی تصریح کرد: تلاش مردانه شهید مطهری در جهت تبیین اسلام ناب صورت گرفت و خداوند به ایشان برکت داد به‌طوری که رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) بارها و بارها در مورد این شخصیت بزرگ صحبت کرده‌اند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد اظهار داشت: شهید مطهری آثار بسیاری دارد که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند همه آثار شهید مطهری مورد تائید است و دشمن هم ایشان را به عنوان یک وزنه خاص انقلاب مورد هدف قرار داد.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید مطهری همان مکتب امام خمینی(ره) است، افزود: خط فکری انقلاب ما برگرفته از خط فکری شهید مطهری است، تفکر دشمن این بود که با شهادت این عالم بزرگ تفکر ایشان از بین می‌رود ولی این اتفاق رخ نداد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از