حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «هاشم مرادی»؛

خوشا به حال کسانی که خداپسندانه جهاد کردند

خوشا به حال کسانی که خداپسندانه جهاد کردند

شهید «هاشم مرادی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: خوشا به حال کسانی‌ که خداپسندانه جهاد کردند و خداپسندانه شهید شدند، خوشا به احوال کسانیکه تزکیه نفس کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید هاشم مرادی در سال ۱۳۳۸ در روستای اشرف‌آباد از توابع شهرستان دلفان متولد شد و شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی فکه و در عملیات بیت‌المقدس به فیض شهادت نائل گردید.

 

وصیت‌نامه شهید:

خوشا به حال آن کسی که به آرزوی خود که شهادت در راه خداست می‌رسید. یعنی شهادتی همراه با تزکیه نفس، شهادت همراه با جوانمردی و شجاعت، شهادت همراه با تقوا و پرهیزکاری، شهادت همراه با مبارزه با خودپرستی، تکبر، مقام طلبی و خود را بزرگ‌تر شمردن و مردم را کوچک شمردن.

ای خدای من با تو راز و نیاز می‌کنم و با تو می‌گویم که ای پروردگار من این نفس روحانی را بر نفس اماره‌ام پیروز و غالب بفرما و تزکیه نفس عطا بفرما.

دست مرا بگیر و از این ظلمات و جهل و نادانی، کینه، حسد و مقام پرستی و… به راه راست هدایت کن.

چون خودت گفته‌ای اگر کسی توبه کند توبه او را می‌پذیرم پس مرا به بزرگی و جلالت ببخش،

خدایا ما که سهمی از این انقلاب عزیزمان نداشتیم ولی تو خود بهتر می‌دانی که از روی جهل و نادانی بوده است مرا ببخش…

ای خدای من!

با تو راز و نیاز می‌کنم، دستم را به سوی تو دراز می‌کنم و با تو می‌گویم که ای پروردگار من! دستم را بگیر و از این ظلمات و… نجات ده و مرا به راه راست هدایت کن.

خوشا به حال کسانی که خداپسندانه جهاد کردند و خداپسندانه شهید شدند، خوشا به احوال کسانی که تزکیه نفس کردند. خوشا به احوال پرهیزکاران و متواضعان و خاشعان.

ای خدای بزرگ، مرا به راهی که همانا صراط مستقیم است هدایت کن. خدایا تو خود گفته‌ای که توبه‌کنندگان را می‌پذیری پس به بزرگی و جلالت ما را ببخش.

ای امام، ای خمینی بت‌شکن. به خدای لایزال سوگند اگر دنیا همه دست از حمایت تو بردارند و تو را همراهی نکنند. من تو را رها نخواهم کرد و تا آخرین قطره خونی که در بدن دارم برای حمایت و پشتیبانی از تو و انقلاب تو و راه تو می‌کوشم. ای امت عزیز و شهیدپرور مبادا امام را تنها بگذارید امام را یاری نمائید.

سخنی دارم با مردم غیور و مسلمان شهر خودمان نورآباد و آن این است که شما را به خون مقدس امام حسین(ع) قسم می‌دهم که دست از طایفه‌گرایی بردارند و به راه راست و اطاعت از فرامین الهی همت گمارید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از